ˆ

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-02-12 21:04:02 przez Artur Bajda

Akapit nr - brak tytułu

Zasady korzystania
W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy posiadać konto w portalu ePUAP, wypełnić formularz w ramach udostępnionej usługi i opatrzyć go bezpiecznym podpisem elektronicznym wygenerowanym: w oparciu o certyfikat kwalifikowany wydany przez dowolnego polskiego wystawcę lub też w oparciu o profil zaufany.

Urząd rozpatrzy jedynie wnioski opatrzone ważnym certyfikatem kwalifikowanym (podpisem elektronicznym) lub profilem zaufanym.
 
Załączniki
Do standardowego formularza można dołączyć załączniki w formacie pliku:
txt, rtf, pdf, doc, docx, jpg (jpeg), gif, tif, png, svg, tar, zip, gz (gzip), rar, odt, ods, odp.
 
Instrukcja obsługi
 
Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia
Po złożeniu elektronicznego dokumentu, Interesant otrzymuje Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP).

Otrzymanie Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia jest równoznaczne z przyjęciem przez Urząd Gminy Żagań przesłanego wniosku drogą elektroniczną.
 
Jak zacząć?
Aby skorzystać z Elektronicznej Skrzynki Podawczej należy posiadać własną skrzynkę w portalu ePUAP.
 
« powrót do poprzedniej strony