ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Obrady II sesji Rady Gminy Żagań

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-11-22 16:06:57 przez Artur Bajda

Ogłoszenie

Wójt Gminy Żagań zaprasza chętnych mieszkańców gminy na obrady II sesji Rady Gminy Żagań, które odbędą się w dniu 26 listopada 2018 r. o godz. 1500 (sala narad Urzędu Gminy Żagań).
 
Projektowany porządek obrad:
1.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Komisji Rewizyjnej:
a) zgłaszanie kandydatów na przewodniczącego komisji
b) zgłaszanie kandydatów na członków komisji
c) przeprowadzenie głosowania
d) podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej
2.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Budżetu i Polityki Gospodarczej:
a) zgłaszanie kandydatów na przewodniczącego komisji
b) zgłaszanie kandydatów na członków komisji
c) przeprowadzenie głosowania
d) podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Budżetu i Polityki Gospodarczej
3.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji  Oświaty i Spraw Społecznych:
a) zgłaszanie kandydatów na przewodniczącego komisji
b) zgłaszanie kandydatów na członków komisji
c) przeprowadzenie głosowania
d) podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Oświaty i Spraw Społecznych
4.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji:
a) zgłaszanie kandydatów na przewodniczącego komisji
b) zgłaszanie kandydatów na członków komisji
c) przeprowadzenie głosowania
d) podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
5. Podjęcie uchwały w sprawie wynagrodzenia Wójta Gminy.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2018 r.
7. Sprawy różne.
8. Przyjęcie protokołu obrad I sesji Rady Gminy Żagań z dnia 22 listopada 2018 r.
 

Obowiązek informacyjny

Na mocy art. 20 ust. 1b ustawy z dnia 8 marca1990 r. o samorządzie gminnym - u.s.g., obrady rady gminy (sesje) są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w portalu Sesje.TV (https://sesje.pl) na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z dnia 10 października 2018 r. stanowiącej załącznik do umowy nr SESJE/TRA/2018/10/000069 (z dnia 10.10.2018 r.) pomiędzy Gminą Żagań a przedsiębiorstwem GaMP Spółka z o.o. (z siedzibą przy Al. Konstytucji 3-go Maja 8, 65-803 Zielona Góra, NIP: 9291712163).
 
Podstawą przetwarzania danych osobowych (wizerunku osób widocznych na nagraniach), jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z 27.04.2016 r. (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) - r.o.d.o.
 
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c r.o.d.o., przetwarzanie uznaje się za zgodne z prawem, jeżeli jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze, jest wskazany w art. 20 ust. 1b u.s.g., obowiązek transmitowania i utrwalania za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk obrad rady gminy.
 
Celem przetwarzania jest w tym przypadku zrealizowanie określonego w art. 20 ust. 1b u.s.g., obowiązku ustawowego, ciążącego na administratorze.
 
Administratorem danych jest Wójt Gminy Żagań. Powierzenie przetwarzania danych osobowych następuje w trybie art. 28 r.o.d.o. na zasadach oraz w celu i zakresie określonym w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych. Przetwarzanie danych osobowych trwa 5 lat i liczone jest od daty danej sesji.
 
W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych korzystając z punktu kontaktowego zorganizowanego w formie skrzynki poczty elektronicznej: .
 
Uczestnictwo w sesji jest tożsame z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
« powrót do poprzedniej strony