ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Obrady V sesji Rady Gminy Żagań

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-03-21 09:23:02 przez Artur Bajda

Akapit nr - brak tytułu

Wójt Gminy Żagań zaprasza chętnych mieszkańców gminy na obrady IV sesji Rady Gminy Żagań, które odbędą się w dniu 29 marca 2019 r. o godz. 1000 (sala narad Urzędu Gminy Żagań).
 
Tematem sesji będzie:
1.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1) udzielenia pomocy finansowej Województwu Lubuskiemu na opracowanie dokumentacji technicznej budowy chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 295 w Gorzupi Dolnej;
2)
zmiany uchwały budżetowej na 2019 r.;
3) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2019 – 2022;
4) zmiany uchwały w sprawie poboru podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości w drodze inkasa, opłaty od posiadania psów oraz wysokości wynagrodzenia inkasentów;
5) zmiany uchwały w sprawie zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa, wyznaczenie inkasentów i określenie wysokości wynagrodzenia za inkaso;
6) nadania kategorii drogi gminnej oraz ustalenia jej przebiegu;
7)
wyrażenia zgody na przekazanie nieruchomości na okres dłuższy niż trzy lata;
8) wyrażenia zgody na wystąpienie Gminy Żagań ze Stowarzyszenia Gmin Rzeczypospolitej Polskiej Euroregion Sprewa – Nysa – Bóbr.
2.
Sprawozdanie z wysokości wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego.
3. Przedstawienie protokołu kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną.
4. Sprawozdania z działalności Wójta Gminy za okres między sesjami.
5. Sprawy różne.
6. Przyjęcie protokołu obrad IV sesji Rady Gminy Żagań z dnia 25 lutego 2019 r.
 

Akapit nr - brak tytułu

Na mocy art. 20 ust. 1b ustawy z dnia 8 marca1990 r. o samorządzie gminnym - u.s.g., obrady rady gminy (sesje) są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w portalu Sesje.TV (https://sesje.pl) na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z dnia 10 października 2018 r. stanowiącej załącznik do umowy nr SESJE/TRA/2018/10/000069 (z dnia 10.10.2018 r.) pomiędzy Gminą Żagań a przedsiębiorstwem GaMP Spółka z o.o. (z siedzibą przy Al. Konstytucji 3-go Maja 8, 65-803 Zielona Góra, NIP: 9291712163).
 
Podstawą przetwarzania danych osobowych (wizerunku osób widocznych na nagraniach), jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z 27.04.2016 r. (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) - r.o.d.o.
 
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c r.o.d.o., przetwarzanie uznaje się za zgodne z prawem, jeżeli jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze, jest wskazany w art. 20 ust. 1b u.s.g., obowiązek transmitowania i utrwalania za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk obrad rady gminy.
 
Celem przetwarzania jest w tym przypadku zrealizowanie określonego w art. 20 ust. 1b u.s.g., obowiązku ustawowego, ciążącego na administratorze.
 
Administratorem danych jest Wójt Gminy Żagań. Powierzenie przetwarzania danych osobowych następuje w trybie art. 28 r.o.d.o. na zasadach oraz w celu i zakresie określonym w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych. Przetwarzanie danych osobowych trwa 5 lat i liczone jest od daty danej sesji.
 
W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych korzystając z punktu kontaktowego zorganizowanego w formie skrzynki poczty elektronicznej: .
 
Uczestnictwo w sesji jest tożsame z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
« powrót do poprzedniej strony