Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: 18/19Drukuj informacjęAkt prawny: 18/19Szczegóły informacji
18/19
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: -
Kadencja: -
Data wejścia w życie: 2019-02-11
Data podjęcia/podpisania: 2019-02-11
Tytuł aktu:
ZARZĄDZENIE NR 18/19 WÓJTA GMINY ŻAGAŃ z dnia 11 lutego 2019 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych oraz klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żagań na rok szkolny 2019/2020.
Na podstawie:
Na podstawie: art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018 r. poz. 994) oraz § 14 ust. 1, ust. 2 i ust. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie sposobu przeliczania na punkty poszczególnych kryteriów uwzględnianych w postępowaniu rekrutacyjnym, składu i szczegółowych zadań komisji rekrutacyjnej, szczegółowego trybu i terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego (Dz.U. z 2015 r. poz. 1942)
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Artur Bajda |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-02-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Artur Bajda |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-02-18 10:20:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-02-18 10:20:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-02-18 10:21:02 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 195 raz(y) |