ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 18/19Drukuj informacjęAkt prawny: 18/19

Szczegóły informacji

18/19

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: -

Kadencja: -

Data wejścia w życie: 2019-02-11

Data podjęcia/podpisania: 2019-02-11

Tytuł aktu:

ZARZĄDZENIE NR 18/19 WÓJTA GMINY ŻAGAŃ z dnia 11 lutego 2019 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych oraz klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żagań na rok szkolny 2019/2020.

Na podstawie:

Na podstawie: art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018 r. poz. 994) oraz § 14 ust. 1, ust. 2 i ust. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie sposobu przeliczania na punkty poszczególnych kryteriów uwzględnianych w postępowaniu rekrutacyjnym, składu i szczegółowych zadań komisji rekrutacyjnej, szczegółowego trybu i terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego (Dz.U. z 2015 r. poz. 1942)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Bajda
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-02-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Artur Bajda
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-02-18 10:20:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-02-18 10:20:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-18 10:21:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
195 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony