Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Informatyk w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Gminy Żagań
Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Data udostępnienia: 2022-06-27
Ogłoszono dnia: 2022-06-27
Termin składania dokumentów: 2022-07-07 15:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.2.2022
Zlecający: Wójt Gminy Żagań
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie zawodowe: 3 letni staż w prowadzeniu obsługi informatycznej,
- znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi,
- znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i pracą serwerów oraz ich monitoringiem; instalowaniem, konfigurowaniem i serwisowaniem stacji roboczych pracujących w sieci pod kontrolą systemów operacyjnych z rodziny Windows.
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe informatyczne,
- doświadczenie zawodowe w jednostce administracji publicznej,
- doświadczenie zawodowe w pracy w samorządzie lub na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków (mile widziane),
- doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą klienta,
- znajomość procedur postępowania administracyjnego,
- wysokie umiejętności praktyczne w zakresie administracji sieciami komputerowymi
- praktyczna znajomość VLAN i routingu praktyczna znajomość VPN
- konfiguracja urządzeń typu UTM znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem zasobów informatycznych,
- bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących administrowania sieciami komputerowymi znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i innych aktów odnoszących się do funkcjonowania systemów informatycznych w administracji wysokie umiejętności praktyczne w instalacji i konfiguracji stacji roboczych dla systemów operacyjnych z rodziny Windows,
- umiejętności praktyczne w konfigurowaniu stacji roboczych do pracy w sieciach komputerowych,
- umiejętności praktyczne w diagnozowaniu i serwisowaniu stacji roboczych pracujących w systemach operacyjnych z rodziny Windows,
- umiejętności praktyczne w instalacji, konfiguracji i monitorowania serwerów z systemami operacyjnymi Windows, Linux,
- doświadczenie w pracy i konfiguracji serwerów: Linux Red Hat, Windows,
- znajomość systemów do wirtualizacji (VMware),
- znajomość pracy i konfiguracji baz danych SQL: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL,
- wiedza z zakresu instalowania, konfigurowania, zarządzania i serwisowania serwerów w oparciu o systemy operacyjne: Windows, Linux, VMware (ESXi),
- wiedza z zakresu instalowania, konfigurowania, zarządzania i serwisowania serwerów baz danych: SQL: MySQL, MSSQL, Oracle, PostgreSQL,
- znajomość języków (programowania): HTML,
- znajomość zagadnień związanych z systemami zintegrowanymi,
- znajomość systemów klasy CMS,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym obsługę oprogramowania i sprzętu anglojęzycznego,
- znajomość przepisów prawa: ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i innych aktów odnoszących się do funkcjonowania systemów informatycznych w administracji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- mile widziane posiadanie certyfikatów i zaświadczeń o odbyciu kursów specjalistycznych obejmujących swym zakresem powyższe zagadnienia: certyfikat zarządzania środowiskiem domenowym, certyfikat zarządzania urządzeniem klasy UTM.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- administrowanie siecią komputerową,
- administrowanie serwerami,
- administrowanie sprzętem komputerowym,
- administrowanie infrastruktury sieciowej
- konfiguracja urządzeń sieciowych
- administrowanie oprogramowaniem,
- serwis sieci komputerowej,
- serwis sprzętu komputerowego,
- serwis urządzeń mobilnych,
- serwis sieci telefonicznej wraz z centralą telefoniczną,
- serwis sprzętu poligraficznego,
- archiwizacja danych,
- regularne i bieżące tworzenie kopii zapasowych z urządzeń sieciowych,
- tworzenie dokumentacji technicznej dotyczącej sieci LAN Urzędu,
- publikacja treści na stronie BIP, WWW oraz INTRANET,
- przydzielanie użytkownikom identyfikatorów, haseł oraz uprawnień do sieci,
- odnawianie uprawnień/certyfikatów użytkownikom systemów teleinformatycznych,
- udzielanie wsparcia użytkownikom systemów informatycznych w codziennej pracy realizowanej z wykorzystaniem sieci komputerowej,
- współpraca z producentami oprogramowania i dostawcami sprzętu sieciowego użytkowanego w Urzędzie,
- realizacja zadań wynikających z ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i innych odnoszących się do funkcjonowania systemów informatycznych w administracji publicznej,
- przygotowywanie dokumentacji: technicznej, przetargowej,
- badanie i analiza rynku informatycznego,
- przeprowadzanie doraźnych szkoleń,
- ocena nadesłanych przez firmy ofert na sprzęt i oprogramowanie,
- udział w pracach komisji przetargowych,
- realizacja zadań wynikających ze standardów Krajowych Ram Interoperacyjności,
- nadzór nad przestrzeganiem i realizacja zapisów Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
- obsługa informatyczna jednostek podległych Gminie Żagań.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Żagań na parterze. Budynek bez windy i podjazdu dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku. Praca wymagająca współpracy z innymi referatami, jednostkami i instytucjami, odporności na stres, umiejętności podejmowania decyzji, umiejętności pracy w zespole. Stanowisko zorganizowane jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
wynosi mniej niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
a. list motywacyjny,
b. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe:
- świadectwa pracy,
- zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, kopie
- zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, kopie
d. dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy,
który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
g. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku pozytywnej decyzji
o zatrudnieniu kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
o zatrudnieniu kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
h. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-07-07 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV muszą być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych:
- w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- a także zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022.530 t.j.).”
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Informatyk w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat)
w terminie do dnia 07 lipca 2022r. do godz. 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów i podpisów w pisanej wyżej formie lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Obowiązek informacyjny (skrócony):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2017 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań.
W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych korzystając z punktu kontaktowego zorganizowanego w formie skrzynki poczty elektronicznej: kontakt@ndsp.pl .
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Żagań Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2022
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-06-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Kryków |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-06-27 12:51:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Mazur |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-06-27 13:13:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Mazur |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-07-11 15:15:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 693 raz(y) |