Dostęp do informacji publicznej reguluje: USTAWA z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
W załączniku udostępniony został wniosek, który można wypełnić komputerowo lub wydrukować i wypełnić ręcznie.
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej można kierować:
- osobiście, pozostawiając wniosek w sekretariacie Urzędu Gminy Żagań;
- pocztą tradycyjną na adres urzędu, tj.: Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 8, 68-100 Żagań;
- za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej funkcjonującej w ramach ePUAP na skrytkę /o6580tjec4/SkrytkaESP;
- na adres mailowy: informatyk@gminazagan.pl (w celu wyelimiowania ryzyka nie dostarczenia wniosku, należy monitorować status dostarczenia wiadomości przez zwrócenie uwagi, czy wiadomość nie zostła odrzucona oraz przy uzyciu opcji: "Żadaj potwierdzenia dostarczenia dla tej wiadomości", "Żadaj potwierdzenia odczytu dla tej wiadomości").
]]>