ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor/inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości w Urzędzie Gminy Żagań

Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań

Wymiar etatu: w wymiarze 1 etatu

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej, Rozwoju i Nieruchomości

Data udostępnienia: 2020-01-31

Ogłoszono dnia: 2020-01-31

Termin składania dokumentów: 2020-02-11 15:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.1.2020

Zlecający: Urząd Gminy Żagań

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1)    obywatelstwo polskie,
2)    spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
3)    wykształcenie: wyższe
4)    znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania:
  • ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U.2019.506 t.j.),
  • ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U.2019r.1282 t.j.),
  • ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego /Dz.U.2018.1234 t.j./
  • ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami /Dz.U.2018.2067 t.j./
  • Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U.2018.2096 t.j.),
  • ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j.)
  • ustawy prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j.)
5)    biegła znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word).
b. Wymagania dodatkowe:
  1. mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  2. umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej,
  3. bardzo dobra organizacja pracy,
  4. kreatywność,
  5. odporność na stres,
  6. wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Administrowanie gospodarowanie i zarządzanie lokalami mieszkalnymi i  użytkowymi oraz nieruchomościami budynkowymi.
  2. Prowadzenie spraw w zakresie zamiany lokali.
  3. Przyznawanie lokali mieszkalnych w tym socjalnych i zastępczych oraz zapewnienia w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych.
  4. Zarządu nieruchomościami wspólnymi.
  5. Prowadzenie ewidencji posiadanych zasobów lokalowych, ewidencji pozwoleń na budowę, przebudowę i rozbiórek obiektów budowlanych oraz zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych.
  6. Prowadzenie ewidencji przydziału mieszkań.
  7. Prowadzenie czynności związanych z postępowaniem windykacyjnym eksmisji.
  8. Przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie stawek czynszów i opłat za lokale i nieruchomości budynkowe.
  9. Prowadzenie adaptacji, napraw i remontów oraz konserwacji budynków Urzędu Gminy oraz jednostek organizacyjnych Gminy.
  10. Dokonywanie zamówień publicznych do wysokości 30 000 euro oraz przygotowanie materiałów do przetargów w zakresie prowadzonych spraw powyżej progów określonych w prawie zamówień publicznych.
  11. Rozliczanie kosztów energii elektrycznej i konserwacji obiektów mienia komunalnego (Grupa zakupowa).
  12. Przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy, dotyczących zasad dotowania z budżetu gminy remontu tych obiektów, nadzór nad ich realizacją oraz rozliczanie sposobu wykorzystanie udzielonych dotacji.
  13. Nadzór nad stanem zachowania zabytków użytkowaniem zabytków i dobrami kultury, współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, prowadzenie ewidencji obiektów zabytkowych ruchomych i nieruchomych, przygotowanie projektów programu ochrony zabytków
  14. Sporządzanie planów finansowych i rzeczowych w zakresie prowadzonych spraw.
  15. Sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Żagań na parterze. Budynek bez windy i podjazdu dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku. Praca wymagająca częstych kontaktów z interesantami, współpracy z innymi referatami, jednostkami i instytucjami, odporności na stres, umiejętności podejmowania decyzji, umiejętności pracy w zespole. Stanowisko zorganizowane jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia  1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

co najmniej 6%

V. Wymagane dokumenty:

a.    list motywacyjny,
b.    CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c.    kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe:
  • świadectwa pracy,
  • zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu,
d.    kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e.    oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f.    oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
g.    oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku pozytywnej decyzji o zatrudnieniu kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
h.    oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-02-11 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV muszą być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych:
  • w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • a także zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2019.1282 z późn. zm).”
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor/inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat)
w terminie do dnia 11 lutego 2020 r. do godz. 1500(liczy się data wpływu do Urzędu).
 
Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów i podpisów w pisanej wyżej formie lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żagań oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazagan.pl)
c. Miejsce:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat)
w terminie do dnia 11 lutego 2020 r. do godz. 1500(liczy się data wpływu do Urzędu).

VII. Informacje dodatkowe:

Obowiązek informacyjny (skrócony):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2017 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań.
W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych korzystając z punktu kontaktowego zorganizowanego w formie skrzynki poczty elektronicznej: kontakt@ndsp.pl.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Żagań Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Kryków
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-31 15:24:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Artur Bajda
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-31 15:26:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Artur Bajda
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-02-17 21:09:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1972 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony