Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów... - Rozstrzygnięte zamówienia publiczne - Gmina Wiejska Żagań
ˆ

Zamówienia publiczne

Drukuj informację Zamówienie publiczne: Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Żagań w ramach zadania pn. „Program Usuwania Azbestu z terenu Gminy Żagań na lata 2013 – 2032”

Szczegóły informacji

Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Żagań w ramach zadania pn. „Program Usuwania Azbestu z terenu Gminy Żagań na lata 2013 – 2032”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: zaproszenie do złożenia oferty

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Żagań o statusie wiejskim

Finansowanie: -

Nr UZP: GKR.7021.14.2018 - nie podlega publikacji

Termin składania ofert / wniosków: 2018-06-15 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-06-15 12:10:00

Ogłoszono dnia: 2018-06-04 przez Magdalena Górniak

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Górniak Data wytworzenia informacji: 2018-06-04 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Górniak Data wprowadzenia do BIP 2018-06-04 20:07:01
Wprowadził informację do BIP: Artur Bajda Data udostępnienia informacji: 2018-06-04 20:13:31
Osoba, która zmieniła informację: Artur Bajda Data ostatniej zmiany: 2018-06-27 10:50:12
Artykuł był wyświetlony: 260 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Wiejska Żagań - Urząd Gminy Żagań
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu