ˆ

Rada Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Obrady XI sesji Rady Gminy Żagań

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2019-09-23 23:43:29 przez Artur Bajda

Akapit nr - brak tytułu

Wójt Gminy Żagań zaprasza chętnych mieszkańców Gminy na obrady XI sesji Rady Gminy Żagań, które odbędą się w dniu 30 wrzesnia 2019 r. o godz. 1000 (sala narad Urzędu Gminy Żagań).
 
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Podjęcie uchwał w sprawach:
1) upoważnienia Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu  do prowadzenia postępowania i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Żagań;
2)
zrzeczenie się przyjęcia odszkodowania za prawo własności nieruchomości położonych w obrębie Gorzupia Dolna Gmina Żagań;
3) zmiany regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach, placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Żagań;
4) przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Żagań;
5)
wyboru ławników;
6) przyznania dotacji na roboty remontowe przy obiekcie zabytkowym;
7) uchylenia uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Lubuskiemu na opracowanie dokumentacji technicznej budowy chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 295 w Gorzupi Dolnej;
8) zmiana uchwały budżetowej Gminy na rok 2019;
9) zmiana Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy na lata 2019-2022,
3. Zapoznanie się z informacją o przebiegu wykonania budżetu Gminy Żagań za I półrocze 2019 r.
4. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy za okres między sesjami.
5. Sprawy różne.
6. Przyjęcie protokołu obrad IX  sesji Rady Gminy Żagań z dnia 20 sierpnia 2019 r. oraz protokołu z obrad  X  nadzwyczajnej sesji Rady Gminy Żagań z dnia 9 września 2019 r.
 

Akapit nr - brak tytułu

Na mocy art. 20 ust. 1b ustawy z dnia 8 marca1990 r. o samorządzie gminnym - u.s.g., obrady rady gminy (sesje) są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w portalu Sesje.TV (https://sesje.pl) na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z dnia 10 października 2018 r. stanowiącej załącznik do umowy nr SESJE/TRA/2018/10/000069 (z dnia 10.10.2018 r.) pomiędzy Gminą Żagań a przedsiębiorstwem GaMP Spółka z o.o. (z siedzibą przy Al. Konstytucji 3-go Maja 8, 65-803 Zielona Góra, NIP: 9291712163).
 
Podstawą przetwarzania danych osobowych (wizerunku osób widocznych na nagraniach), jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z 27.04.2016 r. (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) - r.o.d.o.
 
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c r.o.d.o., przetwarzanie uznaje się za zgodne z prawem, jeżeli jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze, jest wskazany w art. 20 ust. 1b u.s.g., obowiązek transmitowania i utrwalania za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk obrad rady gminy.
 
Celem przetwarzania jest w tym przypadku zrealizowanie określonego w art. 20 ust. 1b u.s.g., obowiązku ustawowego, ciążącego na administratorze.
 
Administratorem danych jest Wójt Gminy Żagań. Powierzenie przetwarzania danych osobowych następuje w trybie art. 28 r.o.d.o. na zasadach oraz w celu i zakresie określonym w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych. Przetwarzanie danych osobowych trwa 5 lat i liczone jest od daty danej sesji.
 
W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych korzystając z punktu kontaktowego zorganizowanego w formie skrzynki poczty elektronicznej: .
 
Uczestnictwo w sesji jest tożsame z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
« powrót do poprzedniej strony