ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko urzędnicze ds. księgowości i rozliczeń podatku VAT

Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań

Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2017-02-23

Ogłoszono dnia: 2017-02-23 przez Artur Bajda

Termin składania dokumentów: 2017-03-08 15:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.1.2017

Zlecający: Urząd Gminy Żagań

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
  3. wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku ds. księgowości i rozliczeń podatku VAT. Dodatkowym atutem jest posiadanie co najmniej 2-letniej praktyki w księgowości;
  4. znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług i przepisów wykonawczych do tych ustaw;
  5. znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word), finansowo-księgowych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej,
  2. dodatkowa punktacja za posiadanie praktyki w księgowości jednostek samorządu terytorialnego,
  3. wysoka kultura osobista,
  4. odpowiedzialność, komunikatywność, terminowość,
  5. rzetelność,
  6. zdolności analityczne.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1.  Prowadzenie ewidencji księgowej – analitycznej, prowadzenie egzekucji oraz sprawozdawczości w zakresie:
    1. opłat rocznych związanych z prawem użytkowania wieczystego oraz przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
    2. dochodów ze sprzedaży mienia komunalnego, najmu i dzierżawy,
    3. pozostałych dochodów (opłat adiacenckich, opłat za zajęcia pasa drogowego, itp.),
  2. Prowadzenie ewidencji w zakresie podatku Vat:
    1. prowadzenie rejestru sprzedaży Vat Urzędu Gminy,
    2. sporządzanie deklaracji Vat – 7 Urzędu Gminy,
    3. wystawianie faktur na podstawie umów, aktów notarialnych oraz innych dokumentów i dyspozycji,
    4. prowadzenie łącznych rozliczeń podatku Vat Urzędu Gminy oraz Jednostek podległych,
    5. prowadzenie łącznych rejestrów sprzedaży oraz rejestrów zakupów,
    6. prawidłowe rozliczanie podatku od towarów i usług z Urzędem Skarbowym oraz terminowe sporządzanie łącznej deklaracji Vat-7,
    7. przesyłanie danych dotyczących JPK określonego przez Ministra Finansów na podstawie art. 193a Ordynacji podatkowej,
  3. Dekretowanie dokumentów księgowych budżetu zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont oraz ewidencja syntetyczna dochodów i wydatków budżetu. Prowadzenie urządzeń księgowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz zakładowym planem kont.
  4. Prowadzenie ewidencji księgowej rachunku sum depozytowych.
  5. Pełnienie zastępstwa za osobę zatrudnioną w Kasie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Żagań na I piętrze. Budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku. Stanowisko zorganizowane jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  3. kopia dowodu osobistego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
  5. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
  6. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  7. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
  8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
  9. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-03-08 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2016.902 z późn. zm)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości i rozliczeń podatku VAT” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:

Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 21 – Sekretariat)

w terminie do dnia 8 marca 2017 r. (liczy się data wpływu do Urzędu) do godz. 15:00.
 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 21 – Sekretariat)

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żagań oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazagan.pl)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Bajda
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-02-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Kryków
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-02-23 14:29:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-02-23 14:29:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-03-14 14:51:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3650 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony