Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2020Szczegóły informacji
Ogłoszenie: wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor/inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości w Urzędzie Gminy Żagań
Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań
Wymiar etatu: w wymiarze 1 etatu
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej, Rozwoju i Nieruchomości
Data udostępnienia: 2020-01-31
Ogłoszono dnia: 2020-01-31
Termin składania dokumentów: 2020-02-11 15:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.1.2020
Zlecający: Urząd Gminy Żagań
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
3) wykształcenie: wyższe
4) znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania:
2) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
3) wykształcenie: wyższe
4) znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania:
- ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U.2019.506 t.j.),
- ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U.2019r.1282 t.j.),
- ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego /Dz.U.2018.1234 t.j./
- ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami /Dz.U.2018.2067 t.j./
- Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U.2018.2096 t.j.),
- ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j.)
- ustawy prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j.)
5) biegła znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word).
b. Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- kreatywność,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Administrowanie gospodarowanie i zarządzanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz nieruchomościami budynkowymi.
- Prowadzenie spraw w zakresie zamiany lokali.
- Przyznawanie lokali mieszkalnych w tym socjalnych i zastępczych oraz zapewnienia w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych.
- Zarządu nieruchomościami wspólnymi.
- Prowadzenie ewidencji posiadanych zasobów lokalowych, ewidencji pozwoleń na budowę, przebudowę i rozbiórek obiektów budowlanych oraz zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych.
- Prowadzenie ewidencji przydziału mieszkań.
- Prowadzenie czynności związanych z postępowaniem windykacyjnym eksmisji.
- Przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie stawek czynszów i opłat za lokale i nieruchomości budynkowe.
- Prowadzenie adaptacji, napraw i remontów oraz konserwacji budynków Urzędu Gminy oraz jednostek organizacyjnych Gminy.
- Dokonywanie zamówień publicznych do wysokości 30 000 euro oraz przygotowanie materiałów do przetargów w zakresie prowadzonych spraw powyżej progów określonych w prawie zamówień publicznych.
- Rozliczanie kosztów energii elektrycznej i konserwacji obiektów mienia komunalnego (Grupa zakupowa).
- Przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy, dotyczących zasad dotowania z budżetu gminy remontu tych obiektów, nadzór nad ich realizacją oraz rozliczanie sposobu wykorzystanie udzielonych dotacji.
- Nadzór nad stanem zachowania zabytków użytkowaniem zabytków i dobrami kultury, współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, prowadzenie ewidencji obiektów zabytkowych ruchomych i nieruchomych, przygotowanie projektów programu ochrony zabytków
- Sporządzanie planów finansowych i rzeczowych w zakresie prowadzonych spraw.
- Sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Żagań na parterze. Budynek bez windy i podjazdu dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku. Praca wymagająca częstych kontaktów z interesantami, współpracy z innymi referatami, jednostkami i instytucjami, odporności na stres, umiejętności podejmowania decyzji, umiejętności pracy w zespole. Stanowisko zorganizowane jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
co najmniej 6%
V. Wymagane dokumenty:
a. list motywacyjny,
b. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe:
b. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe:
- świadectwa pracy,
- zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu,
d. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
g. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku pozytywnej decyzji o zatrudnieniu kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
h. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
e. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
g. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku pozytywnej decyzji o zatrudnieniu kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
h. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-02-11 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV muszą być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych:
- w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- a także zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2019.1282 z późn. zm).”
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor/inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat)
w terminie do dnia 11 lutego 2020 r. do godz. 1500(liczy się data wpływu do Urzędu).
Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów i podpisów w pisanej wyżej formie lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żagań oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazagan.pl)
c. Miejsce:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat)
w terminie do dnia 11 lutego 2020 r. do godz. 1500(liczy się data wpływu do Urzędu).
VII. Informacje dodatkowe:
Obowiązek informacyjny (skrócony):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2017 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań.
W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych korzystając z punktu kontaktowego zorganizowanego w formie skrzynki poczty elektronicznej: kontakt@ndsp.pl.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Żagań Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2020
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-01-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Kryków |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-01-31 15:24:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Artur Bajda |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-01-31 15:26:32 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Artur Bajda |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-02-17 21:09:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1984 raz(y) |