ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.1.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Finansów w Urzędzie Gminy Żagań

Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Finansów

Data udostępnienia: 2022-04-01

Ogłoszono dnia: 2022-04-01

Termin składania dokumentów: 2022-04-11 16:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.1.2022

Zlecający: Wójt Gminy Żagań

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
  3. wykształcenie: wyższe ekonomiczne;
  4. znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania:ustawa o pracownikach samorządowych /Dz.U.2022.530 t.j./, ustawa o samorządzie gminnym /Dz.U.2022.559 t.j./,ustawa kodeks postępowania administracyjnego /Dz.U.2021.735 t.j./, ustawa o finansach publicznych /Dz.U.2021.305 t.j./, ustawa o podatku od towarów i usług /Dz.U.2021.685 t.j./, ustawa o rachunkowości /Dz.2021.217 t.j./.
  5. biegła znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word).
b. Wymagania dodatkowe:
  1. mile widziane doświadczenie zawodowe w księgowości związane z zakresem zadań na oferowanym stanowisku,
  2. umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej,
  3. bardzo dobra organizacja pracy,
  4. odporność na stres,
  5. wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Ewidencja księgowa – analityczna i egzekucja należności oraz prowadzenie sprawozdawczości w zakresie:
a) opłat rocznych związanych z prawem użytkowania wieczystego oraz przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
b) dochodów ze sprzedaży mienia komunalnego,  najmu i dzierżawy,
c) pozostałych dochodów (opłat adiacenckich, opłat za zajęcia pasa drogowego, itp.)
2. Bieżące i prawidłowe prowadzenie ewidencji w zakresie podatku Vat:
a) prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży Vat Urzędu Gminy,
b) wystawianie faktur na podstawie umów, aktów notarialnych oraz innych dokumentów i dyspozycji,
c) prowadzenie łącznych rozliczeń podatku Vat Urzędu Gminy oraz Jednostek podległych,
d) prowadzenie łącznych rejestrów sprzedaży oraz rejestrów zakupów,
e) prawidłowe rozliczanie podatku od towarów i usług,
f) przygotowanie i przesyłanie danych dotyczących JPK określonego przez Ministra Finansów na podstawie art. 193a Ordynacji podatkowej.
3. Dekretowanie dokumentów księgowych budżetu zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont oraz   ewidencja syntetyczna dochodów i wydatków budżetu. Prowadzenie urządzeń księgowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz zakładowym planem kont.
       4. Prowadzenie ewidencji księgowej rachunku sum depozytowych.
       5. Terminowe sporządzanie i przekazywanie sprawozdań budżetowych i finansowych w
       zakresie Urzędu – Jednostki i Organu.
       6. Terminowe sporządzanie i przekazywanie  sprawozdań budżetowych i finansowych
       zbiorczych na podstawie sprawozdań jednostkowych jednostek organizacyjnych Gminy.
       7. Kontrola rozliczeń jednostek organizacyjnych Gminy z budżetem.
       8. Kontrola merytoryczna przelewów bankowych oraz wyciągów bankowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Żagań na I piętrze. Budynek bez windy i podjazdu dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku. Praca wymagająca współpracy z innymi referatami, jednostkami i instytucjami, odporności na stres, umiejętności podejmowania decyzji, umiejętności pracy w zespole. Stanowisko zorganizowane jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia  1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

wynosi mniej niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  3. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe:
    -świadectwa pracy,
    -zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu,
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
  7. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku pozytywnej decyzji o zatrudnieniu kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
  8. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-04-11 16:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV muszą być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych:
  • w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  • a także zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022.530 t.j.).”
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Finansów” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat)
w terminie do dnia 11 kwietnia 2022r. do godz. 1600 (liczy się data wpływu do Urzędu).
 
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Finansów” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat)
w terminie do dnia 11 kwietnia 2022r. do godz. 1600 (liczy się data wpływu do Urzędu).

VII. Informacje dodatkowe:

Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów i podpisów w pisanej wyżej formie lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żagań oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazagan.pl)

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Obowiązek informacyjny (skrócony):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2017 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań.
W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych korzystając z punktu kontaktowego zorganizowanego w formie skrzynki poczty elektronicznej:  kontakt@ndsp.pl .
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Żagań Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-04-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Kryków
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-04-01 12:49:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Mazur
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-04-01 13:21:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Artur Bajda
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-22 10:45:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
706 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony