Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.5.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.5.2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko urzędnicze ds. rolnictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości
Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej, Rozwoju i Nieruchomości
Data udostępnienia: 2023-08-11
Ogłoszono dnia: 2023-08-11
Termin składania dokumentów: 2023-08-21 16:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.5.2023
Zlecający: Urząd Gminy Żagań
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
- wykształcenie: wyższe;
- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania: ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U.2023.40 t.j.), ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530 t.j.) Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2022.2000 t.j.), Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022.1710 t.j.); Ustawy o ochronie zwierząt (Dz.U.2022.572); ustawy o ochronie przyrody (Dz.U.2023.1336); Ustawa o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej (Dz.U.2023.356); Ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U.2022.2409); Prawo łowieckie (Dz.U.2023.1082);
- biegła znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word).
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- zaangażowanie, samodzielność, dokładność, sumienność, obowiązkowość, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw z zakresu produkcji roślinnej i ochrony roślin.
- Prowadzenie spraw związanych z produkcja zwierzęcą.
- Współdziałanie z Agencjami i Inspekcjami działającymi na rzecz rolnictwa oraz Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego.
- Prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew i krzewów.
- Sprawowanie administracji w zakresie łowiectwa oraz szkód wyrządzonych przez zwierzynę łowną.
- Prowadzenie spraw z zakresu mienia komunalnego dotyczących dzierżawy tych gruntów i ich zagospodarowania.
- Wydawanie zaświadczeń o wliczaniu okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy.
- Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie zwierząt a w szczególności podejmowanie działań związanych z wyłapywaniem bezdomnych zwierząt oraz rozstrzyganie o dalszym postępowaniu z nimi.
- Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
- Wnioskowanie o zgodę na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, nadzór nad rekultywacja gruntów, eksploatacja kopalin bez wymaganego zezwolenia.
- Prowadzenie spraw związanych ze szkodami łowieckimi oraz szkodami spowodowanymi suszą.
- Prowadzenie ewidencji przyznawanych koncesji, gospodarowanie złożami i kopalinami.
- Wykładanie projektów programu rolniczego lub leśnego wykorzystania gruntów do wglądu miejscowej ludności.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca biurowa oraz w terenie w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Żagań na parterze. Budynek bez windy i podjazdu dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku. Praca wymagająca częstych kontaktów z interesantami, współpracy z innymi referatami, jednostkami i instytucjami, odporności na stres, umiejętności podejmowania decyzji, umiejętności pracy w zespole. Stanowisko zorganizowane jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
>6
V. Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV muszą być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych:
- w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- a także zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2022.530 t.j.).”
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku pozytywnej decyzji o zatrudnieniu kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-08-21 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. rolnictwa w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości w Urzędzie Gminy Żagań” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat)
w terminie do dnia 21 sierpnia 2023r. (liczy się data wpływu do Urzędu) do godz. 1600
c. Miejsce:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat)
VII. Informacje dodatkowe:
Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów i podpisów w pisanej wyżej formie lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żagań oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazagan.pl)
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Obowiązek informacyjny (skrócony):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2017 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań.
W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych korzystając z punktu kontaktowego zorganizowanego w formie skrzynki poczty elektronicznej: kontakt@ndsp.pl .
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Żagań Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.5.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.5.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-08-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Kryków |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-08-11 08:44:16 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Edyta Kryków |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-08-11 08:49:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Patryk Wilk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-08-30 14:56:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1142 raz(y) |