Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2121.1.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2121.1.2013Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. gospodarki wodnej i melioracyjnej, budownictwa, drogownictwa
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2013-04-11
Ogłoszono dnia: 2013-04-11 przez Artur Bajda
Termin składania dokumentów: 2013-04-22 16:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2121.1.2013
Zlecający: Urząd Gminy Żagań
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Wykształcenie wyższe z zakresu gospodarki wodnej, inżynierii wodnej melioracji, budownictwa, drogownictwa;
- Doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki i inżynierii wodnej i /lub melioracji, budownictwa, drogownictwa;
- Umiejętności obsługi komputera min. Microsoft Word, Microsoft Excel.
b. Wymagania dodatkowe:
- Preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego oraz w innych budżetowych jednostkach organizacyjnych w zakresie objętym konkursem;
- Znajomość ustawy Prawo wodne, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Ustawa o samorządzie, Ustawa o zamówieniach publicznych, Prawo budowlane;
- Prawo jazdy kat. B;
- Umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, systematyczność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie ewidencji urządzeń wodnych.
- Opiniowanie inwestycji z zakresu gospodarki wodnej i melioracji;
- Rozstrzyganie sporów o przywrócenie stosunków wodnych na gruntach;
- Nakazywanie przywrócenie stosunków wodnych i melioracyjnych na gruntach;
- Wykonywanie czynności związanych z ochroną przeciwpowodziową;
- Opiniowanie i uzgadnianie projektów z zakresu gospodarki wodnej;
- Nadzór techniczno-budowlany nad obiektami gospodarki wodnej;
- Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo wodne;
- Współpraca z Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w zakresie urządzeń gospodarki wodnej;
- Realizacja przepisów ustawy – Prawo budowlane w zakresie należącym do kompetencji Gminy;
- Organizowanie kontroli technicznej obiektów budowlanych Gminy oraz prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji.;
- Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi (ewidencja dróg, ich utrzymanie , remonty , modernizacje itp.);
- Prowadzenie spraw dotyczących komunikacji publicznej i łączności;
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty, usługi i dostawy z zakresu prowadzonych spraw.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny,
- Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- Oryginał kwestionariusza osobowego się o zatrudnienie;
- Kserokopie świadectwa pracy(poświadczone za zgodność z oryginałem);
- Kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i że nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
- Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z odrębnych przepisów;
- Oświadczenia kandydata o posiadaniu umiejętności w zakresie wskazanym przaz niego Curriculum Vitae oraz , że nie posiada przeciwwskazań do wykonywania pracy na wolnym stanowisku, o które się ubiega;
- Inne dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i umiejętności.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-04-22 16:00:00
b. Sposób:
DOKUMENTY APLIKACYJNE: LIST MOTYWACYJNY ORAZ CV POWINNY BYĆ OPATRZONE KLAUZULĄ:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn.zm.) Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458 z późn.zm.)
Oświadczenie powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesami rekrutacji do pracy.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. gospodarki wodnej i melioracji, budownictwa, drogownictwa".