Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.12.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.12.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: zastępstwo na stanowisko urzędnicze w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości w Urzędzie Gminy Żagań
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań
Wymiar etatu: wymiarze 1 etatu
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej, Rozwoju i Nieruchomości
Data udostępnienia: 2019-10-11
Ogłoszono dnia: 2019-10-11
Termin składania dokumentów: 2019-10-21 16:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.12.2019
Zlecający: Urząd Gminy Żagań
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
- wykształcenie: wyższe
- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania: ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz.U.2018.1260/, ustawa o samorządzie gminnym /Dz.U.2019.506 ze zmianami/, ustawa kodeks postępowania administracyjnego /Dz.U.2018.2096/, ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko /Dz.U.2018.2081 t.j./, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz.U.2018.1945 t.j./, ustawa prawo geologiczne i górnicze /Dz.U.2019.868 t.j./, ustawa Prawo zamówień publicznych /Dz.U.2018.1986 t.j./ i przepisów wykonawczych do tych ustaw;
- biegła znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word).
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej,
- kreatywność,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką ściekową.
- Realizacja i odbiór inwestycji kanalizacji wodociągowej.
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
- Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska.
- Prowadzenie ewidencji przyznawanych koncesji, gospodarowanie złożami i kopalinami.
- Realizacja zadań z zakresu opłaty planistycznej.
- Dokonywanie zamówień publicznych do wysokości 30000 euro oraz przygotowanie materiałów do przetargów w zakresie prowadzonych spraw powyżej progów określonych w prawie zamówień publicznych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
-
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku pozytywnej decyzji o zatrudnieniu kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-10-21 16:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV muszą być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych:
- w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- a także zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2018.1260 z późn. zm).”
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na zastępstwo na stanowisko urzędnicze w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości w Urzędzie Gminy Żagań” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań (pok. nr 21 – Sekretariat) w terminie do dnia 21.10.2019 r. (liczy się data wpływu do Urzędu) do godz. 1600.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań (pok. nr 21 – Sekretariat) w terminie do dnia 21.10.2019 r. (liczy się data wpływu do Urzędu) do godz. 1600.
VII. Informacje dodatkowe:
Obowiązek informacyjny (skrócony):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2017 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań.
W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych korzystając z punktu kontaktowego zorganizowanego w formie skrzynki poczty elektronicznej: iod.urzad@gminazagan.pl.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Żagań Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.