Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.14.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.14.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor/inspektor w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Gminy Żagań
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań
Wymiar etatu: w wymiarze 1 etatu
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Data udostępnienia: 2019-12-09
Ogłoszono dnia: 2019-12-09
Termin składania dokumentów: 2019-12-19 00:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.14.2019
Zlecający: Urząd Gminy Żagań
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
- wykształcenie: wyższe;
- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania:
- ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U.2019.506 t.j.),- ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U.2019r.1282 t.j.),- ustawy prawo oświatowe (Dz.U.2019.1148),- ustawy o finansowaniu zadań oświatowych (Dz.U.2017.2203),- Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2018.2096 t.j.),- Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2018.1986 t.j.) i przepisów wykonawczych do tych ustaw;
- biegła znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word).
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- kreatywność,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przygotowanie i opracowanie wniosków w sprawach lokalizacji, przekształcania oraz likwidacji placówek oświatowych.
- Zaopatrzenie szkół w środki czystości, materiały biurowe, pomoce dydaktyczne itp. stosując przepisy ustawy o zamówieniach publicznych.
- Sprawdzanie rozliczeń godzin ponadwymiarowych i zastępstw doraźnych.
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą placówek oświatowych w zakresie ich działalności administracyjnych.
- Realizacja zadań wynikających z uchwał i wytycznych Rady Gminy oraz opracowanie sprawozdań z ich realizacji.
- Opracowanie materiałów przeznaczonych do rozpatrywania na sesjach Gminy, Komisjach.
- Współdziałanie z dyrektorami placówek oświatowych w realizacji ich zadań statutowych z wyłączeniem nadzoru pedagogicznego.
- Współdziałanie z Referatem Gospodarki Komunalnej, Rozwoju i Nieruchomości w prowadzeniu remontów bieżących oraz utrzymania bieżącego placówek oświatowych
- Prowadzenie rejestru zaleceń wynikających z kontroli sanitarnych i społecznych przeglądów technicznych szkół.
- Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia młodocianych pracowników.
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dla uczniów stypendiów za wyniki w nauce, sporcie i w osiągnięcie artystyczne.
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji niepublicznym szkołom i przedszkolom oraz sporządzanie wniosków o refundację kosztów uczęszczającym do przedszkoli poza terenem gminy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Żagań na I piętrze. Budynek bez windy i podjazdu dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku. Praca wymagająca częstych kontaktów z interesantami, współpracy z innymi referatami, jednostkami i instytucjami, odporności na stres, umiejętności podejmowania decyzji, umiejętności pracy w zespole. Stanowisko zorganizowane jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
co najmniej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe:
- świadectwa pracy,
- zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku pozytywnej decyzji o zatrudnieniu kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-12-19 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV muszą być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych:
- w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- a także zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2019.1282 z późn. zm).”
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor/inspektor w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Gminy Żagań” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat)
w terminie do dnia 19 grudnia 2019r. do godz. 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów i podpisów w pisanej wyżej formie lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żagań oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazagan.pl)
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor/inspektor w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Gminy Żagań” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat)
w terminie do dnia 19 grudnia 2019r. do godz. 1500 (liczy się data wpływu do Urzędu).
VII. Informacje dodatkowe:
Obowiązek informacyjny (skrócony):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2017 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań.
W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych korzystając z punktu kontaktowego zorganizowanego w formie skrzynki poczty elektronicznej: iod.urzad@gminazagan.pl.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Żagań Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.