Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.15.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.15.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: zastępstwo na stanowisko urzędnicze ds. windykacji w Referacie Finansów w Urzędzie Gminy Żagań
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań
Wymiar etatu: w wymiarze 1 etatu
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansów
Data udostępnienia: 2020-01-15
Ogłoszono dnia: 2020-01-15
Termin składania dokumentów: 2020-01-24 14:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.15.2019
Zlecający: Urząd Gminy Żagań
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
- wykształcenie:wyższe (mile widziane ekonomiczne lub pokrewne)
- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania:ustawa z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych/Dz.U.2019.1282/, ustawa o samorządzie gminnym /Dz.U.2019.506ze zmianami/, ustawa o rachunkowości /Dz.U.2019.351 t.j./, ustawa o finansach publicznych /Dz.U.2019.869 t.j./, ustawa Ordynacja podatkowa /Dz.U.2019.900t.j/i przepisów wykonawczych do tych ustaw;
- biegła znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word).
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej,
- kreatywność,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie podatków i opłat: podatku od osób prawnych i fizycznych rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportowych oraz opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi przy zachowaniu zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie zasad rachunkowości planów kont dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego.
- Wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu z opłatą podatków i opłat lokalnych.
- Terminowe i właściwe rozliczanie inkasentów w oparciu o przedłożone konto kwitariusz.
- Naliczanie prowizji za inkaso łącznego zobowiązania pieniężnego oraz innych podatków i opłat oraz przestrzegania zasad ustalenia wynagrodzenia inkasentów.
- Przestrzeganie terminów wszczynania postępowania egzekucyjnego oraz skuteczna windykacja należności podatkowych oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi- wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych.
- Podejmowanie działań w celu zabezpieczenia wykonania zobowiązań z tytułu podatków i opłat lokalnych tj. zastawy, hipoteki i inne wynikające z ustawy Ordynacja Podatkowa.
- Rozliczenie nadpłat zgodnie z art. 72 ustawy- Ordynacja Podatkowa.
- Prawidłowe ustalenie kwot dochodów należnych gminie z tytułu poszczególnych podatków i opłat.
- Przygotowanie danych do sprawozdań w zakresie podatków: rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportowych od osób prawnych i od osób fizycznych oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej.
- Rozliczanie należnego Izbie Rolniczej odpisu z tytułu podatku rolnego pobieranego na obszar Izby zgodnie z art. 35 ustawy o Izbach Rolniczych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
-
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacjezawodowe,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku pozytywnej decyzji o zatrudnieniu kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych orazo korzystaniu z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-01-24 14:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CVmuszą być opatrzonepodpisanym oświadczeniem kandydata:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04)zawartych w moim CV/liście motywacyjnymw celu udziału w obecnej rekrutacji prowadzonej przez Urząd Gminy Żagań. Jednocześnie oświadczam, iż podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne oraz, iż zostałam/em poinformowana/y o prawie żądania dostępu do moich danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia, a także cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.”
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na zastępstwo na stanowiskourzędnicze ds. windykacjiw Referacie Finansów w Urzędzie Gminy Żagań” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań (pok. nr 21 – Sekretariat) w terminie do dnia 24.01.2020 r. (liczy się data wpływu do Urzędu) do godz. 1400.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań (pok. nr 21 – Sekretariat) w terminie do dnia 24.01.2020 r.
VII. Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04); zwanego dalej Rozporządzeniem, informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Żagań z siedzibą w Żaganiu.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji przez Administratora, o którym mowa w ust. 1 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzonej rekrutacji oraz okres 3 miesięcy od dnia jej zakończenia, zaś w przypadku braku prowadzenia otwartej rekrutacji – przez okres 1 miesiąca od dnia udostępnienia danych.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia swoich danych.
- Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla udziału w procesie rekrutacji prowadzonej przez Administratora.