ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.15.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.15.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: zastępstwo na stanowisko urzędnicze ds. windykacji w Referacie Finansów w Urzędzie Gminy Żagań

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań

Wymiar etatu: w wymiarze 1 etatu

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Finansów

Data udostępnienia: 2020-01-15

Ogłoszono dnia: 2020-01-15

Termin składania dokumentów: 2020-01-24 14:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.15.2019

Zlecający: Urząd Gminy Żagań

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
  3. wykształcenie:wyższe (mile widziane ekonomiczne lub pokrewne)
  4. znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania:ustawa z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych/Dz.U.2019.1282/, ustawa o samorządzie gminnym /Dz.U.2019.506ze zmianami/, ustawa o rachunkowości /Dz.U.2019.351 t.j./, ustawa o finansach publicznych /Dz.U.2019.869 t.j./, ustawa Ordynacja podatkowa /Dz.U.2019.900t.j/i przepisów wykonawczych do tych ustaw;
  5. biegła znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word).
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  2. umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej, 
  3. kreatywność,
  4. odporność na stres,
  5. wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie podatków i opłat: podatku od osób prawnych i fizycznych rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportowych oraz opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi przy zachowaniu zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie zasad rachunkowości planów kont dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego.
  2. Wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu z opłatą podatków i opłat lokalnych.
  3. Terminowe i właściwe rozliczanie inkasentów w oparciu o przedłożone konto kwitariusz.
  4. Naliczanie prowizji za inkaso łącznego zobowiązania pieniężnego oraz innych podatków i opłat oraz przestrzegania zasad ustalenia wynagrodzenia inkasentów.
  5. Przestrzeganie terminów wszczynania postępowania egzekucyjnego oraz skuteczna windykacja należności podatkowych oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi- wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych.
  6. Podejmowanie działań w celu zabezpieczenia wykonania zobowiązań z tytułu podatków i opłat lokalnych tj. zastawy, hipoteki i inne wynikające z ustawy Ordynacja Podatkowa.
  7. Rozliczenie nadpłat zgodnie z art. 72 ustawy- Ordynacja Podatkowa.
  8. Prawidłowe ustalenie kwot dochodów należnych gminie z tytułu poszczególnych podatków i opłat.
  9. Przygotowanie danych do sprawozdań w zakresie podatków: rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportowych od osób prawnych i od osób fizycznych oraz opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej.
  10. Rozliczanie należnego Izbie Rolniczej odpisu z tytułu podatku rolnego pobieranego na obszar Izby zgodnie z art. 35 ustawy o Izbach Rolniczych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

-

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  2. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu),
  3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacjezawodowe,
  4. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  5. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
  6. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku pozytywnej decyzji o zatrudnieniu kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych orazo korzystaniu z pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-01-24 14:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CVmuszą być opatrzonepodpisanym oświadczeniem kandydata:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04)zawartych w moim CV/liście motywacyjnymw celu udziału w obecnej rekrutacji prowadzonej przez  Urząd Gminy Żagań. Jednocześnie oświadczam, iż podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne oraz, iż zostałam/em poinformowana/y o prawie żądania dostępu do moich danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia, a także cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.”
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na zastępstwo na stanowiskourzędnicze ds. windykacjiw Referacie Finansów w Urzędzie Gminy Żagań” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań (pok. nr 21 – Sekretariat) w terminie do dnia 24.01.2020 r. (liczy się data wpływu do Urzędu) do godz. 1400.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań (pok. nr 21 – Sekretariat) w terminie do dnia 24.01.2020 r.

VII. Informacje dodatkowe:

Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04); zwanego dalej Rozporządzeniem, informujemy, iż:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Żagań z siedzibą w Żaganiu.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji przez Administratora, o którym mowa w ust. 1 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzonej rekrutacji oraz okres 3 miesięcy od dnia jej zakończenia, zaś w przypadku braku prowadzenia otwartej rekrutacji – przez okres 1 miesiąca od dnia udostępnienia danych.
  4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia swoich danych.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
  7. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
  8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
  9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla udziału w procesie rekrutacji prowadzonej przez Administratora.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony