ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Pracownik PSZOK w Dzietrzychowicach

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: PSZOK w Dzietrzychowicach

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2020-02-28

Ogłoszono dnia: 2020-02-28

Termin składania dokumentów: 2020-03-09 16:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.2.2020

Zlecający: Urząd Gminy Żagań

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie średnie
  2. dobra znajomość obsługi komputera
  3. wysoka kultura osobista
  4. mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i podstawowa wiedza z zakresu segregacji odpadów

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przyjmowanie odpadów dostarczanych do PSZOK przez mieszkańców gminy Żagań
  2. Kontrolowanie przyjmowanych odpadów pod względem zgodności rodzaju odpadów zadeklarowanych przez dostawcę z faktycznie dostarczanymi
  3. Obsługa programu wagowo-komputerowego służącego do rejestracji i ewidencji odpadów dostarczanych do PSZOK
  4. Rozliczanie i potwierdzanie ilości odpadów dostarczanych do PSZOK
  5. Sporządzanie raportów
  6. Zamawianie transportu odpadów z PSZOK
  7. Obsługa wagi najazdowej
  8. Kierowanie ruchem pojazdów dostarczających, odbierających odpady do/z PSZOK

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-03-09 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór - Pracownik PSZOK w Dzietrzychowicach” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań   (pok. nr 21 – Sekretariat) w terminie do dnia 09.03.2020r. (liczy się data wpływu do Urzędu) do godz. 1600
c. Miejsce:
Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań   (pok. nr 21 – Sekretariat) w terminie do dnia 09.03.2020r. (liczy się data wpływu do Urzędu) do godz. 1600

VII. Informacje dodatkowe:

Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04); zwanego dalej Rozporządzeniem, informujemy, iż:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Żagań z siedzibą w Żaganiu.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji przez Administratora, o którym mowa w ust. 1  na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzonej rekrutacji oraz okres 3 miesięcy od dnia jej zakończenia, zaś w przypadku braku prowadzenia otwartej rekrutacji – przez okres 1 miesiąca od dnia udostępnienia danych.
  4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia swoich danych.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
  7. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
  8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
  9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla udziału w procesie rekrutacji prowadzonej przez Administratora.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony