Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.2.2020Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pracownik PSZOK w Dzietrzychowicach
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: PSZOK w Dzietrzychowicach
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2020-02-28
Ogłoszono dnia: 2020-02-28
Termin składania dokumentów: 2020-03-09 16:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2110.2.2020
Zlecający: Urząd Gminy Żagań
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- dobra znajomość obsługi komputera
- wysoka kultura osobista
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i podstawowa wiedza z zakresu segregacji odpadów
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przyjmowanie odpadów dostarczanych do PSZOK przez mieszkańców gminy Żagań
- Kontrolowanie przyjmowanych odpadów pod względem zgodności rodzaju odpadów zadeklarowanych przez dostawcę z faktycznie dostarczanymi
- Obsługa programu wagowo-komputerowego służącego do rejestracji i ewidencji odpadów dostarczanych do PSZOK
- Rozliczanie i potwierdzanie ilości odpadów dostarczanych do PSZOK
- Sporządzanie raportów
- Zamawianie transportu odpadów z PSZOK
- Obsługa wagi najazdowej
- Kierowanie ruchem pojazdów dostarczających, odbierających odpady do/z PSZOK
V. Wymagane dokumenty:
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-03-09 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór - Pracownik PSZOK w Dzietrzychowicach” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań (pok. nr 21 – Sekretariat) w terminie do dnia 09.03.2020r. (liczy się data wpływu do Urzędu) do godz. 1600
c. Miejsce:
Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań (pok. nr 21 – Sekretariat) w terminie do dnia 09.03.2020r. (liczy się data wpływu do Urzędu) do godz. 1600
VII. Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04); zwanego dalej Rozporządzeniem, informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Żagań z siedzibą w Żaganiu.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji przez Administratora, o którym mowa w ust. 1 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzonej rekrutacji oraz okres 3 miesięcy od dnia jej zakończenia, zaś w przypadku braku prowadzenia otwartej rekrutacji – przez okres 1 miesiąca od dnia udostępnienia danych.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia swoich danych.
- Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla udziału w procesie rekrutacji prowadzonej przez Administratora.