ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.3.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.3.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Gospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości w Urzędzie Gminy Żagań

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej, Rozwoju i Nieruchomości

Data udostępnienia: 2020-06-17

Ogłoszono dnia: 2020-06-17

Termin składania dokumentów: 2020-06-29 16:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.3.2020

Zlecający: Urząd Gminy Żagań

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
  3. wykształcenie:wyższe magisterskie o kierunku administracja
  4. znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania:
    - ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U.2020.713t.j.),
    - ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U.2019r.1282 t.j.),
    - ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2019.2010 tj.),
    - ustawa o odpadach (Dz.U.2020.797 tj.)
    - ustawa Prawo wodne (Dz.U.2020.310 tj.)
    - Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U.2020.256 t.j.),
  5. biegła znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word).
b. Wymagania dodatkowe:
  1. mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  2. umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej,
  3. bardzo dobra organizacja pracy,
  4. kreatywność,
  5. odporność na stres,
  6. wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami w szczególności:
    a) prowadzenie ewidencji zobowiązanychdo uiszczenia opłaty śmieciowej,
    b) aktualizacja danych płatników opłaty śmieciowej.
  2. Sporządzanie sprawozdań w zakresie gospodarki odpadami.
  3. Opiniowanie działalności  związanej z wytwarzaniem i gospodarką odpadami niebezpiecznymi.
  4. Nadzór nad działalnością związaną z odnową i kształtowaniem środowiska oraz gospodarką odpadami.
  5. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z melioracją, szczególnie w zakresie konserwacji i bieżącego utrzymania urządzeń na gruntach komunalnych oraz współpracy i nadzoru nad prowadzonymi robotami melioracyjnymi.
  6. Ewidencjonowanie pozwoleń wodno-prawnych.
  7. Prowadzenie spraw wynikających z przepisów ustawy Prawo wodne.
  8. Interwencje w sprawach naruszania zasad ochrony środowiska zgłaszanych przez inne organy lub mieszkańców.
  9. Dokonywanie zamówień publicznych do wysokości 30000 euro oraz przygotowanie materiałów do przetargów w zakresie prowadzonych spraw powyżej progów określonych w prawie zamówień publicznych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Żagań na parterze. Budynek bez windyi podjazdu dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku. Praca wymagająca częstych kontaktów z interesantami, współpracy z innymi referatami, jednostkami i instytucjami, odporności na stres, umiejętności podejmowania decyzji, umiejętności pracy w zespole. Stanowisko zorganizowane jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  3. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe:
    - świadectwa pracy,
    - zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu,
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacjezawodowe,
  5. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
  7. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku(w przypadku pozytywnej decyzji o zatrudnieniu kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
  8. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych orazo korzystaniu z pełni praw publicznych,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-06-29 16:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV muszą być opatrzonepodpisanym oświadczeniem kandydata:
 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu udziału w obecnej rekrutacji/w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Urząd Gminy Żagań. Jednocześnie oświadczam, iż podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne oraz, iż zostałam/em poinformowana/y o prawie żądania dostępu do moich danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia, a także cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.”
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –podinspektor/inspektor wReferacieGospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości”należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat)
w terminie do dnia 29 czerwca 2020 r. do godz. 1600 (liczy się data wpływu do Urzędu).
 
Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów i podpisów w pisanej wyżej formie lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu o terminietestu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żagań oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazagan.pl)
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze –podinspektor/inspektor wReferacieGospodarki Komunalnej Rozwoju i Nieruchomości”należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat)
w terminie do dnia 29 czerwca 2020r. do godz. 1600 (liczy się data wpływu do Urzędu).

VII. Informacje dodatkowe:

Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04); zwanego dalej Rozporządzeniem, informujemy, iż:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Żagań z siedzibą w Żaganiu.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji przez Administratora, o którym mowa w ust. 1 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzonej rekrutacji oraz okres 3 miesięcy od dnia jej zakończenia, zaś w przypadku braku prowadzenia otwartej rekrutacji – przez okres 1 miesiąca od dnia udostępnienia danych.
  4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia swoich danych.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
  7. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
  8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
  9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla udziału w procesie rekrutacji prowadzonej przez Administratora.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony