ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2110.4.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: wolne stanowisko urzędnicze - inspektor w Referacie Finansów w Urzędzie Gminy Żagań

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Żagań

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Finansów

Data udostępnienia: 2020-07-24

Ogłoszono dnia: 2020-07-24

Termin składania dokumentów: 2020-08-04 00:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2110.4.2020

Zlecający: Urząd Gminy Żagań

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
3) wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomiczne
4) co najmniej 5 letni staż w księgowości związany z zakresem zadań na oferowanym stanowisku
5) znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania:
- ustawa o pracownikach samorządowych /Dz.U.2019.1282 t.j./
- ustawa o samorządzie gminnym /Dz.U.2020.713 t.j./
- ustawa kodeks postępowania administracyjnego /Dz.U.2020.256 t.j./
- ustawa o finansach publicznych /Dz.U.2019.869 t.j./
- ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych /Dz.U.2019.1387 t.j./
- ustawa o rachunkowości /Dz.2019.351 t.j./
- ustawa prawo oświatowe /Dz.U.2020.910 t.j./
- Karta nauczyciela /Dz.U.2019.2215 t.j./
- ustawa kodeks pracy /Dz.2019.1040 t.j./
6) biegła znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word).
b. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość programu Płatnik
2. umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej,
3. bardzo dobra organizacja pracy,
4.odporność na stres,
5.wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników urzędu oraz jednostek oświatowych.
2. Prawidłowe ustalenie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego i zasiłków finansowych z budżetu państwa.
3. Prowadzenie spraw i dokumentacji składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
4. Sporządzanie miesięcznych i rocznych rozliczeń z Urzędem Skarbowym.
5. Rozliczenie z PEFRON i sporządzenie miesięcznych i rocznych deklaracji.
6. Dokonywanie analizy wydatków na wynagrodzenia nauczycieli w odniesieniu do wysokości średnich wynagrodzeń oraz sporządzenie sprawozdań.
7. Sporządzenie list wypłat z tytułu umowy zlecenia, dzieło, naliczanie ryczałtów za korzystanie z prywatnych samochodów do celów służbowych.
8. Wydawanie zaświadczeń z zakresu prowadzonych spraw, wystawianie not obciążeniowych.
9. Bieżące i rzetelne prowadzenie księgowości i dokumentacji księgowej podległych gminie jednostek oświatowych zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w szczególności poprzez:
a) dokonywanie kontroli dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym i zgodnie z planem finansowym,
b) dekretowanie dowodów księgowych oraz prowadzenie urządzeń księgowych techniką komputerową ujmując zapisy zdarzeń zgodnie z wcześniejszą dekretacją w porządku chronologicznym i systematycznym,
c) sporządzenie miesięcznych zestawień obrotów i sald kont księgi głównej (kont syntetycznych) zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o rachunkowości oraz sporządzanie jednostkowych sprawozdań budżetowych,
d) prowadzenie dokumentacji i ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych w użytkowaniu, kontrola ksiąg inwentarzowych przez jednostki oraz rozliczenie inwentaryzacji.
e) prowadzenie ewidencji księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Oświaty.
10. Sporządzenie informacji rocznej dla podatników wskazującą wysokość uzyskanych przez nich dochodów oraz potrąconych przez płatnika w roku podatkowym składek na ubezpieczenie społeczne i składkę zdrowotną /PIT-11/
11. Wystawianie druku RP- zaświadczenie o zatrudnieniu i  wynagrodzeniu w celu ustalenia kapitału początkowego.
12. Bieżące i prawidłowe prowadzenie cząstkowych ewidencji w zakresie Vat oraz sporządzanie i przekazywanie cząstkowych deklaracji Vat jednostek oświatowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy zlokalizowane w budynku Urzędu Gminy Żagań na I piętrze. Budynek bez windy i podjazdu dla wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku. Praca wymagająca współpracy z innymi referatami, jednostkami i instytucjami, odporności na stres, umiejętności podejmowania decyzji, umiejętności pracy w zespole. Stanowisko zorganizowane jest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia  1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

co najmniej 6%

V. Wymagane dokumenty:

a. list motywacyjny,
b. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe:
- świadectwa pracy,
- zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu,
d. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu, wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
g. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku (w przypadku pozytywnej decyzji o zatrudnieniu kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
h. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-08-04 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV muszą być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu udziału w obecnej rekrutacji/w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Urząd Gminy Żagań. Jednocześnie oświadczam, iż podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne oraz, iż zostałam/em poinformowana/y o prawie żądania dostępu do moich danych osobowych, ich zmiany oraz usunięcia, a także cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.”

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor w Referacie Finansów” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:
 
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat
)
w terminie do dnia 04 sierpnia 2020 r. do godz. 15:00 (liczy się data wpływu do Urzędu).
 
Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów i podpisów w pisanej wyżej formie lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu Gminy Żagań oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminazagan.pl)
c. Miejsce:

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor w Referacie Finansów” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań lub drogą pocztową na adres:
 
Urząd Gminy Żagań
ul. Armii Krajowej 9
68-100 Żagań (pok. nr 19 – Sekretariat
)
w terminie do dnia 04 sierpnia 2020 r. do godz. 15:00 (liczy się data wpływu do Urzędu).
 
Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów i podpisów w pisanej wyżej formie lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04); zwanego dalej Rozporządzeniem, informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Żagań z siedzibą w Żaganiu.
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji przez Administratora, o którym mowa w ust. 1  na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzonej rekrutacji oraz okres 3 miesięcy od dnia jej zakończenia, zaś w przypadku braku prowadzenia otwartej rekrutacji – przez okres 1 miesiąca od dnia udostępnienia danych.
4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia swoich danych.
5. Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
7. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla udziału w procesie rekrutacji prowadzonej przez Administratora.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony