ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OSO.2111.1.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: OSO.2111.1.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej w Dzietrzychowicach

Miejsce pracy: Gminna Biblioteka Publiczna, Dzietrzychowice 51, 68-111 Miodnica

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2019-11-19

Ogłoszono dnia: 2019-11-19

Termin składania dokumentów: 2019-11-29 14:00:00

Nr ogłoszenia: OSO.2111.1.2019

Zlecający: Gminna Biblioteka Publiczna w Dzietrzychowicach

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane będą osoby posiadające wykształcenie specjalistyczne w zakresie bibliotekarstwa lub pokrewne związane z działalnością kulturalną,
  3. co najmniej 5 letni staż pracy (mile widziany w jednej z form organizacyjnych działalności kulturalnej, o której mowa w art. 2 ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej),
  4. co najmniej 2 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. kandydat nie może być karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1440)
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  8. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
  9. znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania instytucji kultury, a w szczególności:
    a) ustawy z dnia 25 października 1991r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 poz. 1983 z późn.zm),
    b) ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o bibliotekach (tekst jednolity: Dz.U.2019,poz. 1479),
    c) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz.U.2019.869 z późn.zm),
    d) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U.2019.1040)
  10. przedstawienie pisemnego, autorskiego programu działania Gminnej Biblioteki Publicznej  w Dzietrzychowicach na najbliższe 3 lata,
  11. prawo jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość problematyki związanej z funkcjonowaniem instytucji kultury i zagadnień branży kulturalnej,
  2. znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem pozabudżetowych środków finansowych w tym z dotacji Unii Europejskiej,
  3. predyspozycje menadżerskie i organizatorskie,
  4. dodatkowe kwalifikacje zawodowe (w tym ukończone studia podyplomowe, kursy z zakresu zarządzania instytucjami kultury)
  5. umiejętność organizacji pracy i doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników,
  6. preferowane będą osoby posiadające doświadczenie w pracy w instytucjach kultury oraz w urzędach organów administracji rządowej lub samorządowej na stanowisku bibliotekarz znające obowiązujące przepisy w zakresie funkcjonowania instytucji kultury, mienia komunalnego i finansów publicznych,
  7. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kierowanie działalnością i  zarządzanie Gminną Biblioteką Publiczną w  Dzietrzychowicach i jej filiami oraz reprezentowanie jednostki na zewnątrz,
  2. prowadzenie spraw kadrowych pracowników biblioteki,
  3. pełnienie obowiązków bibliotekarza,
  4. realizacja celów i zadań statutowych oraz realizacja przedstawionego programu działania instytucji kultury,
  5. prowadzenie gospodarki finansowej w oparciu o obowiązujące przepisy,
  6. pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów unijnych,
  7. opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych,
  8. sporządzanie sprawozdań z prowadzonej działalności,
  9. sprawowanie nadzoru nad majątkiem jednostki.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

-

V. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny  podpisany własnoręcznie,
  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej– podpisany własnoręcznie,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu),
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  • Własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata:
    1. o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,
    2. o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na oferowanym stanowisku,
    3. o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystania z pełni praw publicznych,
    4. że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1440)

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-11-29 14:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV muszą być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych:
  • w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych”
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na kandydata na Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Dzietrzychowicach” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, I piętro, pok. nr 19 – Sekretariat)
lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań
 
w terminie do dnia 29.11.2019r. do godz. 14:00. (liczy się data wpływu do Urzędu)
 
Ważne informacje:
  1. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów i podpisów w pisanej wyżej formie lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu naboru o jego terminie zostaną poinformowani telefonicznie.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Żagań oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Urzędu Gminy Żagań www.bip.gminazagan.pl.
  4. Po upływie 1 miesiąca od ogłoszenia wyniku naboru dokumenty niezakwalifikowanych kandydatów, które nie zostały odebrane zostaną zniszczone.
c. Miejsce:
osobiście:
w siedzibie Urzędu Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, I piętro, pok. nr 19 – Sekretariat)
 
lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań

VII. Informacje dodatkowe:

Obowiązek informacyjny (skrócony):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2017 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań.
W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych korzystając z punktu kontaktowego zorganizowanego w formie skrzynki poczty elektronicznej: iod.urzad@gminazagan.pl.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Żagań Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-11-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Kryków
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-11-19 14:37:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-11-19 14:41:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-10 18:29:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2699 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony