ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierowca śmieciarki

Miejsce pracy: -

Wymiar etatu: 40

Ilość etatów: 3

Wydział: -

Data udostępnienia: 2022-12-19

Ogłoszono dnia: 2022-12-19

Termin składania dokumentów: 2022-12-23 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • Prawo jazdy kat. C;
  • Dobry stan zdrowia;
  • Min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu pojazdów ciężarowych, na stanowisku kierowcy pojazdu kat. C;
  • Komunikatywność, opanowanie i wysoka kultura osobista;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Dyspozycyjność.
b. Wymagania dodatkowe:
  • Aktualne badania psychotechniczne;
  • Kurs kwalifikacyjny dla kierowców śmieciarki (uprawnienia do przewozu nieczystości/odpadów komunalnych, - wpis do prawa jazdy wraz z datą jego ważności – lub świadectwo kwalifikacyjne);  
  • Posiadanie powyżej 5 letniego doświadczenia w prowadzeniu pojazdów ciężarowych, na stanowisku kierowcy pojazdu kat. C lub doświadczenie w pracy na stanowisku kierowcy śmieciarki;
  • Prawo jazdy kat. C+E;
  • Uprawnienia ADR;
  • Doświadczenie w posługiwaniu się GPS oraz w obsłudze tachografu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie pojazdu typu śmieciarka
  • odbiór i wywóz odpadów komunalnych wg zaplanowanych tras i harmonogramów
  • załadunek odpadów komunalnych (segregowanych, zmieszanych, gabarytów itp.)
  • raportowanie wszelkiego rodzaju nieprawidłowości w segregacji odpadów
  • profesjonalną obsługę klientów oraz budowanie pozytywnego wizerunku na zewnątrz firmy
  • przestrzeganie przepisów BHP

V. Wymagane dokumenty:

  • Wypełniony kwestionariusz  osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  • Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe (prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji, badania psychotechniczne)
  • Kserokopia świadectw pracy potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-12-23 00:00:00
b. Sposób:
  • osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, pokój 4
 
Termin składania dokumentów: do dnia 23.12.2022 r. do godziny 1400

VII. Informacje dodatkowe:

DODATKOWE INFORMACJE MOŻNA UZYSKAĆ POD NUMEREM TELEFONU 662-428-384

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Żagań
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Patryk WIlk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-19 11:32:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Patryk Wilk
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-19 11:32:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Patryk Wilk
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-14 10:15:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
184 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony