Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierowca śmieciarki
Miejsce pracy: -
Wymiar etatu: 40
Ilość etatów: 3
Wydział: -
Data udostępnienia: 2022-12-19
Ogłoszono dnia: 2022-12-19
Termin składania dokumentów: 2022-12-23 00:00:00
Nr ogłoszenia: 1
Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Prawo jazdy kat. C;
- Dobry stan zdrowia;
- Min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu pojazdów ciężarowych, na stanowisku kierowcy pojazdu kat. C;
- Komunikatywność, opanowanie i wysoka kultura osobista;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Dyspozycyjność.
b. Wymagania dodatkowe:
- Aktualne badania psychotechniczne;
- Kurs kwalifikacyjny dla kierowców śmieciarki (uprawnienia do przewozu nieczystości/odpadów komunalnych, - wpis do prawa jazdy wraz z datą jego ważności – lub świadectwo kwalifikacyjne);
- Posiadanie powyżej 5 letniego doświadczenia w prowadzeniu pojazdów ciężarowych, na stanowisku kierowcy pojazdu kat. C lub doświadczenie w pracy na stanowisku kierowcy śmieciarki;
- Prawo jazdy kat. C+E;
- Uprawnienia ADR;
- Doświadczenie w posługiwaniu się GPS oraz w obsłudze tachografu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie pojazdu typu śmieciarka
- odbiór i wywóz odpadów komunalnych wg zaplanowanych tras i harmonogramów
- załadunek odpadów komunalnych (segregowanych, zmieszanych, gabarytów itp.)
- raportowanie wszelkiego rodzaju nieprawidłowości w segregacji odpadów
- profesjonalną obsługę klientów oraz budowanie pozytywnego wizerunku na zewnątrz firmy
- przestrzeganie przepisów BHP
V. Wymagane dokumenty:
- Wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe (prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji, badania psychotechniczne)
- Kserokopia świadectw pracy potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-12-23 00:00:00
b. Sposób:
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, pokój 4
Termin składania dokumentów: do dnia 23.12.2022 r. do godziny 1400
VII. Informacje dodatkowe:
DODATKOWE INFORMACJE MOŻNA UZYSKAĆ POD NUMEREM TELEFONU 662-428-384
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Patryk WIlk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-19 11:32:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Patryk Wilk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-19 11:32:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Patryk Wilk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-14 10:15:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 184 raz(y) |