Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej w Dzietrzychowicach
Miejsce pracy: Gminna Biblioteka Publiczna, Dzietrzychowice 51, 68-111 Miodnica
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2019-11-19
Ogłoszono dnia: 2019-11-19
Termin składania dokumentów: 2019-11-29 14:00:00
Nr ogłoszenia: OSO.2111.1.2019
Zlecający: Gminna Biblioteka Publiczna w Dzietrzychowicach
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane będą osoby posiadające wykształcenie specjalistyczne w zakresie bibliotekarstwa lub pokrewne związane z działalnością kulturalną,
- co najmniej 5 letni staż pracy (mile widziany w jednej z form organizacyjnych działalności kulturalnej, o której mowa w art. 2 ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej),
- co najmniej 2 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- kandydat nie może być karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1440)
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
- znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania instytucji kultury, a w szczególności:
a) ustawy z dnia 25 października 1991r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 poz. 1983 z późn.zm),
b) ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o bibliotekach (tekst jednolity: Dz.U.2019,poz. 1479),
c) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz.U.2019.869 z późn.zm),
d) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U.2019.1040) - przedstawienie pisemnego, autorskiego programu działania Gminnej Biblioteki Publicznej w Dzietrzychowicach na najbliższe 3 lata,
- prawo jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość problematyki związanej z funkcjonowaniem instytucji kultury i zagadnień branży kulturalnej,
- znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem pozabudżetowych środków finansowych w tym z dotacji Unii Europejskiej,
- predyspozycje menadżerskie i organizatorskie,
- dodatkowe kwalifikacje zawodowe (w tym ukończone studia podyplomowe, kursy z zakresu zarządzania instytucjami kultury)
- umiejętność organizacji pracy i doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników,
- preferowane będą osoby posiadające doświadczenie w pracy w instytucjach kultury oraz w urzędach organów administracji rządowej lub samorządowej na stanowisku bibliotekarz znające obowiązujące przepisy w zakresie funkcjonowania instytucji kultury, mienia komunalnego i finansów publicznych,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kierowanie działalnością i zarządzanie Gminną Biblioteką Publiczną w Dzietrzychowicach i jej filiami oraz reprezentowanie jednostki na zewnątrz,
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników biblioteki,
- pełnienie obowiązków bibliotekarza,
- realizacja celów i zadań statutowych oraz realizacja przedstawionego programu działania instytucji kultury,
- prowadzenie gospodarki finansowej w oparciu o obowiązujące przepisy,
- pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów unijnych,
- opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych,
- sporządzanie sprawozdań z prowadzonej działalności,
- sprawowanie nadzoru nad majątkiem jednostki.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
-
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny podpisany własnoręcznie,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej– podpisany własnoręcznie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- Własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata:
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe - podpisane własnoręcznie,
- o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na oferowanym stanowisku,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystania z pełni praw publicznych,
- że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1440)
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-11-29 14:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV muszą być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych:
- w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych”
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Konkurs na kandydata na Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Dzietrzychowicach” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, I piętro, pok. nr 19 – Sekretariat)
lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań
w terminie do dnia 29.11.2019r. do godz. 14:00. (liczy się data wpływu do Urzędu)
Ważne informacje:
- Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów i podpisów w pisanej wyżej formie lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do II etapu naboru o jego terminie zostaną poinformowani telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Żagań oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) Urzędu Gminy Żagań www.bip.gminazagan.pl.
- Po upływie 1 miesiąca od ogłoszenia wyniku naboru dokumenty niezakwalifikowanych kandydatów, które nie zostały odebrane zostaną zniszczone.
c. Miejsce:
osobiście:
w siedzibie Urzędu Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, I piętro, pok. nr 19 – Sekretariat)
lub drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań
VII. Informacje dodatkowe:
Obowiązek informacyjny (skrócony):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2017 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań.
W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych korzystając z punktu kontaktowego zorganizowanego w formie skrzynki poczty elektronicznej: iod.urzad@gminazagan.pl.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Gminy Żagań Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Żagań |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-11-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Kryków |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-11-19 14:37:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-11-19 14:41:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-12-10 18:29:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2765 raz(y) |