ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wyposażenie pracowni komputerowej w pomoce dydaktyczne w Publicznej Szkole Podstawowej w Tomaszowie" w ramach programu Cyfrowa SzkołaDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wyposażenie pracowni komputerowej w pomoce dydaktyczne w Publicznej Szkole Podstawowej w Tomaszowie" w ramach programu Cyfrowa Szkoła

Szczegóły informacji

Wyposażenie pracowni komputerowej w pomoce dydaktyczne w Publicznej Szkole Podstawowej w Tomaszowie" w ramach programu Cyfrowa Szkoła

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Żagań o statusie wiejskim

Nr UZP: 329492 - 2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-09-12 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-09-12 11:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, sekretariat urzędu

Ogłoszono dnia: 2012-09-04 przez Artur Bajda

Treść:

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
Zamieszczenie w BZP nr 329492 - 2012
 
Numer sprawy nadany przez zamawiającego: OSO.042.1.2012
 
Zamieszczenie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
  Nazwa: Gmina Żagań
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań
Kod pocztowy: 68-100 Żagań: lubuskie
Telefon: 68 4584807 Fax: 683772336
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazagan.pl.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
  Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
" Wyposażenie pracowni komputerowej w pomoce dydaktyczne w Publicznej Szkole Podstawowej w Tomaszowie" w ramach programu Cyfrowa Szkoła
II.1.2) Rodzaj zamówienia Dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego spełniającego wymogi programu „Cyfrowa Szkoła” wraz z instalacją, konfiguracją, uruchomieniem oraz szkoleniem instruktażowym nauczycieli i administratora sprzętu.
Dostawa sprzętu obejmuje:
1. Przenośny komputer dla ucznia, wraz z oprogramowaniem - 28 szt.
2. Przenośny komputer dla nauczyciela, wraz oprogramowaniem - 2 szt.
3. Szafka do przechowywania 16 laptopów i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów z funkcją ładowania baterii - 2 szt.
4. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie - 1 szt.
5. Drukarka laserowa - 1 szt.
6. Skaner - 1 szt.
7. Tablica interaktywna z oprogramowaniem (z uchwytem) - 1 zestaw.
8. Projektor o ultrakrótkiej ogniskowej - 1 szt.
9. Oprogramowanie do zarządzania zestawem komputerów dla potrzeb edukacyjnych, wspierania prowadzenia zajęć z wykorzystaniem multimediów oraz systemem do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 szt. (z licencją na 30 komputerów).
10. Głośniki – 1 zestaw.
11. Kontroler zarządzający WLAN - 1 szt.
12. Punkt dostępowy (Access Point) - 3 szt.
13. Router z wbudowanymi lub zewnętrzn. modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - 1 szt.
14. Projektor multimedialny - 1 szt.
15. Ekran projekcyjny - 1 szt.
16. Wizualizer - 1 szt.
17. Oprogramowanie biurowe przenośnego komputera uczniowskiego i nauczycielskiego (z licencją na 30 komputerów).
18. Oprogramowanie antywirusowe przenośnego komputera uczniowskiego i nauczycielskiego - 1 szt.
Wymagania ogólne, dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. sprzęt komputerowy i elektroniczny musi być fabrycznie nowy (nieregenerowany) i wolny od wad fizycznych i prawnych, nie mają do niego praw osoby trzecie oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. Musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem i posiadać okres gwarancji określony w specyfikacji technicznej w Załączniku nr 6.
2. Oprogramowanie sprzętu komputerowego i pomocy elektronicznych – w języku polskim.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do Zamawiającego.
4. Do zadań Wykonawcy należy instalacja sprzętu i oprogramowania, w taki sposób, aby można było w pełni korzystać z przedmiotu zamówienia w siedzibie Zespołu Szkół w Tomaszowie, ul. Leśna 1, 68-111 Tomaszowo.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia z obsługi dostarczonego sprzętu, tj. przeszkolenie kadry nauczycielskiej - 4 godziny i przeszkolenie administratora - 2 godziny.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających - Nie
II.1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV)
Główny przedmiot 30.21.31.00-6
Dodatkowe przedmioty: 48.00.00.00.-8, 32.32.20.00-6
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Okres w dniach: 21
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet wykonania zamówienia - Nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 50 000,- złotych brutto. Zamawiający dokona oceny na złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczne i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWNIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
 -  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 -  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 -  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedziba lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibą lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
 -  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 -  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USLUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
 -  próbki, opisy lub fotografie
 -  zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy i składania podpisu na ofercie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, w których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - Nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy - TAK
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.gminazagan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, pokój nr 11.
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
NIE DOTYCZY
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
NIE DOTYCZY
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 12.09.2012 r. Godzina: 11:00
Miejsce: Urząd Gminy Żagań, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, sekretariat urzędu
IV.4.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30
IV.4.6) do IV.4.15) NIE DOTYCZY
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie jest dofinansowane ze środków budżetu państwa w ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnej "Cyfrowa Szkoła"
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia , w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Które miały być przeznaczone na finansowanie całości lub części zamówienia - NIE
 
 
 
Wójt Gminy Żagań
 
 
« powrót do poprzedniej strony