ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Przeprowadzenie szkoleń i badań lekarskich oraz zorganizowanie wyjazdu do miejscowości Świeradów Zdrój w ramach projektu – Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Przeprowadzenie szkoleń i badań lekarskich oraz zorganizowanie wyjazdu do miejscowości Świeradów Zdrój w ramach projektu – Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu”

Szczegóły informacji

„Przeprowadzenie szkoleń i badań lekarskich oraz zorganizowanie wyjazdu do miejscowości Świeradów Zdrój w ramach projektu – Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Nr UZP: 358666-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-10-04 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-10-04 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu ul.Armii Krajowej 9a 68-100 Żagań

Ogłoszono dnia: 2012-09-20 przez Artur Bajda

Treść:

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
Zamieszczenie w BZP nr 358666-2012
 
Numer sprawy nadany przez zamawiającego: GOPS.8181/POKL/1/2012
 
Zamieszczenie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
  Nazwa: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 9a, 68-100 Żagań
Kod pocztowy: 68-100 Żagań: lubuskie
Telefon: 683777021 Fax: 683772336
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazagan.pl.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
  Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
"Przeprowadzenie szkoleń i badań lekarskich oraz zorganizowanie wyjazdu do miejscowości Świeradów Zdrój w ramach projektu - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu"
II.1.2) Rodzaj zamówienia Usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Przeprowadzenie szkoleń i badań lekarskich oraz zorganizowanie wyjazdu do miejscowości Świeradów Zdrój w ramach projektu - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie będzie realizowane w formie szkoleń, wyjazdu do miejscowości Świeradów oraz przeprowadzenia badań tematycznych, z których każdy stanowi odrębne zadnie.

Zadanie nr 1. Warsztaty - poradnictwo psychologiczne dla 36 uczestników (4 godziny x 2 spotkania oraz Indywidualne konsultacje z psychologiem 40 godzin)
•  Zamówienie obejmuje:
1)  zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej,
2)  zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb i liczby czestników, z urządzeniami projekcyjnymi typu: projektor, ekran projekcyjny lub tablica interaktywna,
3)  wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze),
4)  zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania szkolenia (obiad, poczęstunek - napoje, kawa, herbata),
5)  opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia,
6)  prowadzenie dokumentacji szkolenia (dziennik zajęć, listy obecności i in.),
7)  sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD),
8)  oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
•  Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne.
Liczba uczestników szkolenia wynosi 36 osób. Liczba godzin dydaktycznych (4godziny/ 2 spotkania).
Ilość grup szkoleniowych - 1 lub 2 grupy.
Miejsce szkolenia - Żagań.
40 godzin indywidualnych konsultacji z psychologiem.
•  Zakres merytoryczny szkolenia.
Zakres merytoryczny szkolenia obejmuje takie zagadnienia tematyczne (minimum), jak:
rola kobiet i mężczyzn w rodzinie ich prawa i uprawnienia

Zadanie nr 2. Warsztaty z podnoszenia umiejętności samooceny, wiary w siebie
•  Zamówienie obejmuje:
1)  zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej,
2)-  zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami projekcyjnymi typu: projektor, ekran projekcyjny lub tablica interaktywna,
3)  wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze),
4)  zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania szkolenia (obiad, poczęstunek - napoje, kawa, herbata),
5)  opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia,
6)  prowadzenie dokumentacji szkolenia (dziennik zajęć, listy obecności i in.),
7)  sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD),
8)  oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
•  Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne.
Liczba uczestników szkolenia wynosi 36 osób (4 godziny x 1 spotkanie).
Ilość grup - 1 lub 2 grupy.
Miejsce szkolenia - Żagań.
•  Zakres merytoryczny szkolenia.
analiza własnych potrzeb i zainteresowań,
poznanie własnych mocnych i słabych stron,
planowanie przyszłości,
praca nad sposobem myślenia,
radzenie sobie ze stresem,
motywacja do zmian.

Zadanie nr 3. Warsztaty z zakresu aktywnego poszukiwania pracy
•  Zamówienie obejmuje:
1)  zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej,
2)  zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami projekcyjnymi typu: projektor, ekran projekcyjny lub tablica interaktywna,
3)  wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze),
4)  zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania szkolenia ( obiad, poczęstunek - napoje, kawa, herbata),
5)  opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia,
6)  prowadzenie dokumentacji szkolenia (dziennik zajęć, listy obecności i in.),
7)  sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD),
8)  oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
•  Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne.
Liczba uczestników szkolenia wynosi 36 osób.
Liczba godzin dydaktycznych (4 godziny/ 1 spotkanie).
Ilość grup - 1 lub 2 grupy.
Miejsce szkolenia - Żagań.
•  Zakres merytoryczny szkolenia.
Zakres merytoryczny szkolenia obejmuje takie zagadnienia tematyczne (minimum), jak:
zapoznanie się z zasadami funkcjonowania rynku pracy,
skuteczna komunikacja interpersonalna, także podczas procesu poszukiwania pracy,
nabycie umiejętności tworzenia dokumentów aplikacyjnych.

Zadanie nr 4. Szkolenia zawodowe i specjalistyczne - Szkolenie "Palacz CO" oraz obsługa kos spalinowych, pilarek i wykaszarek
•  Zamówienie obejmuje:
1)  zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej,
2)  zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami projekcyjnymi typu: projektor, ekran projekcyjny lub tablica interaktywna, inne potrzebne do przeprowadzenia szkolenia,
3)  wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze),
4)  zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania szkolenia (obiad, poczęstunek - napoje, kawa, herbata),
5)  zapewnienie uczestnikom transportu w razie konieczności przeprowadzenia szkolenia poza miejscowością Żagań,
6)  opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia,
7)  prowadzenie dokumentacji szkolenia (dziennik zajęć, listy obecności i in.),
8)  sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. po 30 zdjęć na płycie CD na każdym rodzaju szkolenia),
9)  oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
10)  po ukończeniu kursów uczestnik ma otrzymać stosowne zaświadczenie lub certyfikat ukończenia kursu.
•  Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne.
Liczba uczestników szkolenia wynosi 6 osób.
Liczba godzin dydaktycznych (24 godziny teorii, 21 godzin praktyki).
Liczba godzin dydaktycznych (5 godziny teorii, 14 godzin praktyki) szkolenie "obsługa pilarek".
Liczba godzin dydaktycznych (6 godziny teorii, 14 godzin praktyki) szkolenie "obsługa kos spalinowych i wykaszarek".
Ilość grup - 1 grupa.
Na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma: podkaszarkę/kosę elektryczną - moc silnika 450W, średnica cięcia 26 cm, regulacja wysokości 80-115 cm, głowica obracana 90 stopini, przycinanie krawędzi w pionie 90 stopni, regulacja nachylenia drążka, dodatkowy uchwyt na drugą szpulę przy rękojeści książke w twardej okładce o tematyce zwiazanej z ukończonym kursem /jedna sztuka dla każdego uczestnika/.
Ukończenie warsztatów potwierdzone będzie imiennym zaświadczeniem oraz świadectwem kwalifikacyjnym uprawniającym do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji.
Miejsce szkolenia - Żagań a w razie konieczności przeprowadzenia szkolenia poza miejscowością Żagań należy zapewnić uczestnikom transport.
•  Zakres merytoryczny szkolenia:
1) 
podstawy ogólno prawne,
przepisy ogólne i wybrane zagadnienia,
przepisy o dozorze technicznym,
organizacja pracy przy urządzeniach cieplnych,
obowiązki palacza pieców CO,
wybrane wiadomości z techniki cieplnej,
armatura i materiały,
schemat kotłowni CO,
woda w gospodarce cieplnej,
kotły parowe i wodne - ogólne wiadomości,
eksploatacja kotłów,
sieci i instalacje cieplne,
przemysłowe urządzenia pary i gorącej wody,
paliwa stałe, paliwa ciekłe, aparatura kontrolno pomiarowa,
BHP przy urządzeniach cieplnych i na stanowisku palacza CO, ochrona p.poż, ratownictwo medyczne.
2) 
budowa kos spalinowych,
BHP podczas obsługi kos spalinowych, wykaszarek - kosiarek,
zajęcia praktyczne,
budowa pilarki spalinowej oraz zasady eksploatacji,
techniki pracy pilarkami spalinowymi - łańcuchowymi,
BHP podczas obsługi pilarek mechanicznych,
charakterystyka zawodu pilarza.

Zadanie nr 5. Szkolenia zawodowe i specjalistyczne - Szkolenie "Decoupage´u"
Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne.
Liczba uczestników szkolenia wynosi 10 osób.
Liczba godzin dydaktycznych ( co najmniej 21 godzin teorii, 35 godzin praktyki).
Ilość grup - 1 grupa.
Miejsce szkolenia - Żagań a w razie konieczności przeprowadzenia szkolenia poza miejscowością Żagań należy zapewnić uczestnikom transport.
Na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma komplet zestawów narzędzi i farb.
Zakres merytoryczny szkolenia - Zdobienie przedmiotów techniką serwetkową oraz warsztaty zdobienia na szkle i ceramice:
•  omówienie specyfiki techniki
•  dobór kolorystyki i kompozycja motywów
•  przygotowanie podłoża pod decoupage
•  użycie kraka jednoskładnikowego
•  praca z papierem ryżowym i z serwetkami trójwarstwowymi
•  cieniowania (pittorico lub monochromatyczne)
•  użycie dodatkowych preparatów (złocenia, pasty, konturówki)
•  odpowiednie zabezpieczenie pracy
•  zajęcia praktyczne

Zadanie nr 6. Szkolenia zawodowe i specjalistyczne - Szkolenie "Catering"
Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne.
Liczba uczestników szkolenia wynosi 10 osób.
Liczba godzin dydaktycznych 40 godzin teorii, 40 godzin praktyki.
Ilość grup - 1 grupa.
Miejsce szkolenia - Żagań a w razie konieczności przeprowadzenia szkolenia poza miejscowością Żagań należy zapewnić uczestnikom transport
Na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma:
blender z pojemnikiem do miksowania 0,75l, blender o mocy 700W, funkcja TURBO, płynna regulacja, trzepaczka do ubijania
serwis kawowy porcelana biała / ze wzorem lub gładki/ w skład wchodzą: 6x filiżanka z podstawkiem, 6x talerzyk deserowy, 1x cukiernica, 1x mlecznik, 1x talerz do serwowania ciasta
książki w okładce twardej o tematyce związanej z ukończonym kursem /po dwie różne temetycznie sztuki dla każdego uczestnika/
Zakres merytoryczny szkolenia:
Zasady obsługi przyjęć okolicznościowych,
Sposoby przygotowywania potraw i napojów m.in.: wiedza kulinarna, właściwy dobór dań, układanie jadłospisu stosownie do imprezy, sposoby podawania potraw,
Dokładna analiza dań: przekąski, dania główne, desery itp.,
Psychologia obsługi klienta,
Formy obsługi konsumenta,
BHP i higiena pracy,
Dekorowanie i nakrywanie stołów,
Układanie i dobór menu do potrzeb konsumenta,
Sporządzanie potraw,
Serwowanie potraw,
Zajęcia praktyczne.

Zadanie nr 7. Szkolenia zawodowe i specjalistyczne - Szkolenie " Manicure i pedicure"
Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne.
Liczba uczestników szkolenia wynosi 10 osób.
Liczba godzin dydaktycznych (40 godzin teorii, 40 godzin praktyki).
Ilość grup - 1lub 2 grupy.
Na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma książki tematyczne, komplet - zestaw do pielęgnacji paznokci z lampa i kosmetykami.
Ukończenie warsztatów potwierdzone będzie imiennym zaświadczeniem oraz świadectwem kwalifikacyjnym.
Miejsce szkolenia - Żagań, a w razie konieczności przeprowadzenia szkolenia poza miejscowością Żagań należy zapewnić uczestnikom transport.
Zakres merytoryczny szkolenia:
BHP w salonie stylizacji paznokci
Metody oraz środki dezynfekcji
Zakładanie własnej działalności gospodarczej
Jak dobrze jest się zareklamować
Budowa paznokci naturalnych i przedłużonych
Prezentacja narzędzi i produktów
Przygotowanie płytki paznokci dio przedłużania na Formie oraz Tipsie
Przedłużanie paznokci na formie oraz Tipsie, Podstawowe zdobienia, Rekonstrukcja paznokci obgryzanych na formie
Korekta i odnowa paznokci przedłużanych na Formie i Tipsie
Skracanie paznokci, nabłyszczanie masy żelowej oraz tipsów, pielęgnacja

Zadanie nr 8. Wyjazd do Świeradowa Zdrój - pokazanie możliwości poprawy zdrowia w istniejących uzdrowiskach i sanatoriach
1)  wyjazd dwudniowy dla 10 osób do Świeradowa Zdrój do ośrodka sanatoryjnego
2)  opracowanie harmonogramu wyjazdu
3)  przewóz osób, ubezpieczenie w czasie podróży
W trakcie pobytu:
•  Spotkanie-wykład na temat sanatorium, zabiegów leczniczych, zabiegów rehabilitacyjnych, dobór diety do schorzeń, poprawy zdrowia i kondycji fizycznej oraz ogólnej wiedzy
A także
•  nocleg w pokojach dwuosobowych z łazienkami, TV
•  pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja w tym jedna kolacja uroczysta),
•  dwa zabiegi lecznicze dla każdego uczestnika,
•  zwiedzanie Świeradowa Zdrój z przewodnikiem,
•  wjazd i zjazd gondolą na górę - Stóg Izerski,
•  pobyt w grocie solnej,
•  pamiątki i gadżety związane z lecznictwem uzdrowiskowym: m in. ksiązka w twardej okładce o tematyce związanej z leczeniem uzdrowiskowem, książka lub album o miejscowości Świeradów Zdrój, pijałka - kubek do picia wody mineralnej.
4)  prowadzenie dokumentacji z wjazdu,
5)  sporządzenie dokumentacji fotograficznej (min. po 10 zdjęć na płycie CD), oznakowanie wszelkich dokumentów związanych z organizacją wyjazdu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zadanie nr 9. Aktywizacja zdrowotna osób biorących udział w szkoleniach
•  Zamówienie obejmuje:
1)  zapewnienie wykwalifikowanej obsługi medycznej,
2)  zapewnienie uczestnikom transportu w razie konieczności przeprowadzenia badań poza miejscowością Żagań,
3)  opracowanie harmonogramu badań,
4)  prowadzenie dokumentacji z badań ( listy obecności, listy wydania wyników badań i in.),
5)  sporządzenie dokumentacji fotograficznej badań (min. po 10 zdjęć na płycie CD),
6)  oznakowanie wszelkich dokumentów związanych z organizacją badań zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
•  Liczba uczestników, założenia organizacyjne.
Liczba uczestników badań wynosi 36 osób.
Miejsce badań - Żagań a w razie konieczności przeprowadzenia badań poza miejscowością Żagań należy zapewnić uczestnikom transport.
•  Zakres badań:
skierowanie i wykonanie na badania profilaktyczne lub specjalistyczne w związku z możliwością podjęcia zatrudnienia dla 36 uczestników projektu:
6 osób odbywających kurs palacz co oraz kurs obsługi kos pilarek, kos spalinowych i wykaszarek
10 osób odbywających kurs "catering"
10 osób odbywających kurs "Manicure i pedicure"
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających - Nie
II.1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV)
Główny przedmiot 80.50.00.00-9
Dodatkowe przedmioty: 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Data zakończenia: 30/11/2012
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet wykonania zamówienia - Nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Warunek zostaje spełniony jeżeli Wykonawca przedsztawi wpis do właściwego rejestru instytucji szkoleniowych.
Zamawiający oceni spełnienie powyzszego warunku na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą -"spełnia"/ "nie spełnia"/.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Wykonawca spełni warunek jezlei wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy szkolenia przeprowadzone w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków EFS o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł łącznie Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą - "spełnia"/ "nie spełnia"/.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Wykonawca spęlni warunek jeżeli wykaże, że osoba/osoby prowadzące posiadają wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu objętego niniejszym zamówieniem;
Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczne i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWNIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
 -  koncesję, zezwolenie lub licencję
 -  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
 -  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
 -  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 -  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 -  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedziba lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibą lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
 -  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości-wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USLUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
Nie dotyczy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
 1)  Pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy i składania podpisu na ofercie.
 2)  Oświadczenie o podwykonawcach.
 3)  Formularz cenowy ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, w których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - Nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy - TAK
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
a)  Zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
wystąpienia "siły wyższej". "Siła wyższa" oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy,
wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania opracowania do zmiany przepisów. Zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Zamawiającego jak i po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że proponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje wymagane SIWZ.
b)  w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia pod warunkiem, że:
z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania zakresu zadania wykonawca nie wykona pewnego akresu usług i nie wpłynie to na jakość przedmiotu umowy
c)  w zakresie zmiany wynagrodzenia pod warunkiem, że nastąpi zmiana stawki urzędowej podatku VAT;
d)  w zakresie personelu Zamawiającego/Wykonawcy wymienionego w § 18 umowy, pod warunkiem że wystąpiło zdarzenie losowe uniemożliwiające dalsze pełnienie funkcji a proponowane do zastąpienia ich osoby posiadają odpowiednie kwalifikacje;
e)  w zakresie zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy;
f)  pozostałe zmiany mogą być spowodowane:
zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje zamówienia,
gdy zmianie ulegną zapisy umowy, przedmiotem której jest dofinansowanie tego zadania, w tym zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
g)  w zakresie zmiany harmonogramu usług pod warunkiem wystąpienia rodzaju zmian i okoliczności ich wystąpienia j.w.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.gminazagan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu ul.Armii Krajowej 9a 68-100 Żagań pok. nr 2
IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
NIE DOTYCZY
IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
NIE DOTYCZY
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
Data: 04/10/2012 r. Godzina: 10:00
Miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu ul.Armii Krajowej 9a 68-100 Żagań
IV.4.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30
IV.4.6) do IV.4.15) NIE DOTYCZY
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz

Załączniki